k: Smidigare telefon än Galaxy Note 8

Permalänk
Medlem

k: Smidigare telefon än Galaxy Note 8

Sitter idag med en Samsung Galaxy Note 8 som jag aldrig blivit riktigt god vän med på grund av storleken och söker därför någonting med liknande specifikation men som är mindre och smidigare. Skrev förslag i tråd eller PM. Tänker mig något omkring 1500-2500 kronor.

Endast Android tack, jag tycker det känns säkrast att veta att det alltid finns någon som vakar över mig.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Xiaomi mi 8, glasskydd och skal samt kartong. 2000kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

Sitter idag med en Samsung Galaxy Note 8 som jag aldrig blivit riktigt god vän med på grund av storleken och söker därför någonting med liknande specifikation men som är mindre och smidigare. Skrev förslag i tråd eller PM. Tänker mig något omkring 1500-2500 kronor.

Endast Android tack, jag tycker det känns säkrast att veta att det alltid finns någon som vakar över mig.

Läs hela annonsen här

Har en Sony XZs i perfekt skick. Ingår Transparant TPU skal och laddare, resten saknas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lejonhead:

Xiaomi mi 8, glasskydd och skal samt kartong. 2000kr

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av PatrikNystrom:

Har en Sony XZs i perfekt skick. Ingår Transparant TPU skal och laddare, resten saknas.

Låter intressant. Kollar på detta när jag kommer hem ikväll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

Låter intressant. Kollar på detta när jag kommer hem ikväll.

Hör av dig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av lejonhead:

Xiaomi mi 8, glasskydd och skal samt kartong. 2000kr

Kollade lite på Mi 8 och verkar ju i mångt och mycket har samma mått om än lite lägre vikt än Note 8. Så tror nog jag hoppar ditt erbjudande.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av PatrikNystrom:

Hör av dig

Kollade lite på den modellen och låter ju som en lite sämre konkurrent till S7:an. Så vet inte riktigt hur intressant det är. Med det sagt, har du funderat på något pris?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

Kollade lite på den modellen och låter ju som en lite sämre konkurrent till S7:an. Så vet inte riktigt hur intressant det är. Med det sagt, har du funderat på något pris?

Skickades från m.sweclockers.com

1500 inkl frakt va frakten

Permalänk
Medlem

OnePlus 6?

Permalänk
Medlem

@DozeN: Hej!

Verkar vara en riktigt trevlig telefon, men samtidigt inte mycket mindre än Note 8. Men kan ju vara kul att få testa något nytt bara för sakens skull efter många år med Samsung. Har du funderat på något pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

@DozeN: Hej!

Verkar vara en riktigt trevlig telefon, men samtidigt inte mycket mindre än Note 8. Men kan ju vara kul att få testa något nytt bara för sakens skull efter många år med Samsung. Har du funderat på något pris?

Nja, säljer för ett bra bud, använder som reservtelefon just nu. har även en s8 som jag vill bli av med ifall det är intressant

Permalänk

Samsung Galaxy S8 64GB (Coral Blue). Plus en del tillbehör (kartong med allt som följde med, oanvända hörlurar, skal etc)

Permalänk
Medlem

Har en iPhone 7 i bra skick, men du var inte intresserad av iOS, ellerhur?
Jag letar efter en S8/Note S8, helst begagnad eftersom jag inte är ett fan av konsumtion.

Permalänk
Medlem

@Masha_98: Nix, är Android som gäller för min del. Skulle väl möjligen vara om morsan skulle vara intresserad av att uppgradera sin Iphone 6 då, men frågan är hur mycket som är intresserad av att betala för att byta upp sig. Nu har jag dessutom redan fått tag i en Xperia X, får se om jag kommer trivas bättre med den den.