Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av Litenskit:

Vad ger dig rätt att döma andra?
Allt går inte att mäta i kronor och ören.
Vad är bäst av att inte dricka tillräckligt med vatten eller dricka kolsyrat vatten?
För väldigt väldigt många dricker för lite och många upplever det som enklare att dricka vatten med bubblor.
Så lägg ner, ditt sätt är inte det enda sättet och framförallt inte det rätta...

Skrivet av saturday_sun:

Man kan väl säga att andelen "stilla" kranvatten jag dricker är 97% och möjligtvis 3% är kolsyrat.
Sen händer det väl att jag vid lunchtid köper en Loka eller Ramlösa när vi är ute och lunchar.

Även solen har sina fläckar...:D

Oj, tydligen en öm tå som trampades på.
Jag kräver absolut inte av alla att man ska sluta dricka bubblor i vattnet då jag även själv gör det då och då men tycker att vanligt vatten utan bubblor är godare.

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Aug 2008
Skrivet av Litenskit:

Vad ger dig rätt att döma andra?
Allt går inte att mäta i kronor och ören.
Vad är bäst av att inte dricka tillräckligt med vatten eller dricka kolsyrat vatten?
För väldigt väldigt många dricker för lite och många upplever det som enklare att dricka vatten med bubblor.
Så lägg ner, ditt sätt är inte det enda sättet och framförallt inte det rätta...

Handlar väl mindre om att döma någon och mer om att objektivt säga vad som är bättre eller ej.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmfälten
Registrerad
Mar 2008
Skrivet av cider123:

Handlar väl mindre om att döma någon och mer om att objektivt säga vad som är bättre eller ej.

Att någon tycker stilla kranvatten är bättre för att det är godare är inte objektivt det är snarare definitionen av subjektivt.

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.