Gigabyte Radeon R9 390 G1 GAMING 8GB

Permalänk
Medlem

Gigabyte Radeon R9 390 G1 GAMING 8GB

Hej,

Säljer ett grafikkort som jag använt till och från. Det presterar bättre än ett 1060 3gb både i 1080p och högre upplösningar. Jämfört med ett gtx 1060 6gb presterar de nästan identiskt i 1080p, det är när man kommer högre upp i upplösningarna som radeon kortet presterar bättre än 1060 6gb kortet. Perfekt kort för gaming. Vi startar budgivningen på 800kr och höjer med 100kr vid varje höjning. Såhär står det om kortet på inet:

"Kraftfullt gamingkort med hela 8GB minne.
Här i en version med Gigabytes Windforce 2 kylare. Den har dubbla 90mm fläktar specialdesignade för att öka luftflödet utan att öka ljudvolymen bla genom speciella skåror i fläktbladen. Ökar luftflödet med upp till 23% jämfört med vanliga fläktar.
Fläktarna är semipassiva och snurrar endast när kortet belastas tungt vilket ger dig en tyst dator. LED belysningen på kortet indikerar snyggt om fläktarna är igång eller inte.
Kortet har även en snygg backplate med G1 Gaming logon på."

Vi startar som sagt på 800kr och budgivningen slutar imorgon den 16/10-19 kl 16:00 köparen står också för frakten med schenker som brukar ligga på ca 120 för ett kort. Det skickas i antistat påse och passande kartong då originalkartongen ej finns kvar den har försvunnit i någon flytt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

800kr + frakt

Permalänk
Medlem

@jensvo:

Jensvo leder 800 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deeps87:

Hej,

Säljer ett grafikkort som jag använt till och från. Det presterar bättre än ett 1060 3gb både i 1080p och högre upplösningar. Jämfört med ett gtx 1060 6gb presterar det aningen sämre i 1080p, det är när man kommer högre upp i upplösningar som radeon kortet är bättre än 1060 6gb kortet. Perfekt kort för gaming om man inte vill ha 300 fps konstant i quake champions tex. Vi startar budgivningen på 800kr och höjer med 100kr vid varje höjning. såhär står det om kortet på inet:

"Kraftfullt gamingkort med hela 8GB minne.
Här i en version med Gigabytes Windforce 2 kylare. Den har dubbla 90mm fläktar specialdesignade för att öka luftflödet utan att öka ljudvolymen bla genom speciella skåror i fläktbladen. Ökar luftflödet med upp till 23% jämfört med vanliga fläktar.
Fläktarna är semipassiva och snurrar endast när kortet belastas tungt vilket ger dig en tyst dator. LED belysningen på kortet indikerar snyggt om fläktarna är igång eller inte.
Kortet har även en snygg backplate med G1 Gaming logon på."

Vi startar som sagt på 800kr och budgivningen slutar imorgon den 16/10-19 kl 21:00 köparen står också för frakten med schenker som brukar ligga på ca 120 för ett kort. Det skickas i antistat påse och passande kartong. Originalkartongen finns ej kvar tyvärr.

Läs hela annonsen här

har en fråga... har du kvittot kvar?

Permalänk
Medlem

@erik33:

Nej det finns inget kvitto kvar, det kom ut år 2015. Va är du för någon som ställer en sådan fråga, registrerad idag? Jag har använt kortet sedan har de suttit i min mors dator mestadels när jag inte haft det.

Permalänk
Medlem

900+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cappan:

900+frakt

Cappan leder just nu.

Permalänk
Medlem

cappan leder än så länge på 900kr + frakt. Tiden går ut om 2h 45min, lycka till.

Permalänk
Medlem

@Cappan:

Grattis till vinsten!

Permalänk
Medlem