Jacob och Andreas är besvikna på Googles Pixel-event

Trädvy Permalänk
Number Six
Registrerad
Dec 1999

Jacob och Andreas är besvikna på Googles Pixel-event

Igår lyfte Google på skynket för företagets kommande produkter. Andreas och Jacob sammanfattar här gårdagens hårdvarunyheter i videoform.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2013

Jag tycker att det var ett bra event! Jag tror inte att jag kommer att köpa någon av produkterna, då jag inte har behovet nu, men det känns som väl genomtänkta produkter som presenterades på ett bra sätt.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås, Sverige
Registrerad
Nov 2002

Helt korrekt, latens är negativt...

-- FubbHead

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vadstena
Registrerad
Okt 2011

Extra mycket av en besvikelse då majoriteten av produkterna inte ens kommer till Sverige. Telefonen klarar man ju sig utan men jag fick faktiskt lite habegär från Pixelbook Go som ser ut att bli en riktigt trevlig reselaptop

Stationär: Ryzen 5 1600 | MSI X370 Gaming Pro Carbon | MSI Gaming GTX 1070 | 2x8gb Corsair Vengeance | 1x SSD Win10 Pro | 3x SSD RAID0 800GB | Seagate Barracuda 2TB 7200rpm | WD Black 300GB 7200rpm | Corsair Carbide Spec-06 RGB

Bärbar: Core i7 | MX150 | 8GB | 512GB SSD