Moderkort(X79), mest troligt defekt

Permalänk

Moderkort(X79), mest troligt defekt

Köpte denna från Tradera för ett par veckor sedan medveten om att det såldes som "defekt" pga att en av minneskanalerna ej fungerade. Slängde upp det på testbänken ikväll och kunde ej få liv i det. Har pröva lite olika konfigurationer men orkar inte jävlas med grejer som inte samarbetar på en gång just nu, så om det är någon som känner sig manad och försöka sparka liv i det så skänkes det mot fraktkostnad. Frakten borde hamna på 63 spänn spårbart.

Först till kvarn etc etc.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk
Medlem

Schysst att du skänker inget behov, ville bara säga det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@aggrocult: Tar gärna det! Betalar frakt såklart

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk

@morronrost: Grett! Skicka din adress och mail i PM så lämnar jag in det hos ombudet i helgen

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk
Skrivet av shogou:

Schysst att du skänker inget behov, ville bara säga det

Skickades från m.sweclockers.com

Det är bra om någon annan får jävlas istället

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk
Medlem

Alltid kul med roliga projekt, fick min TL866CS chip programmerare igår.
Tyvärr inget som behövs i detta fallet tror jag, men har ett X99 system så om det av någon anledning finns kvar så har du en till intresserad här.

MVh Henrik.

Visa signatur

Asus X99-A i7-5820K GTX1060 men är typ P3 800MHz 256mb RAM 2xV2 12mb and Geforce3 Ti200 40Gb plus, Atari, Amiga, NES, SNES, SEGA and all the fun that make a retro geek happy :-)