LG 27UK650 - IPS - Freesync - 4K - 27”

Permalänk
Medlem

LG 27UK650 - IPS - Freesync - 4K - 27”

Fin skärm med bra färgåtergivning. Kanske för dig som använder skärmen till redigering men vill spela ibland?

Jag har haft den i knapp ett år och den har fungerat utmärkt till just bildredigering och ibland spel.

Kört den med grafikkort från Nvidia - går att slå på Gsync för skärmen i nvidias kontrollpanel.

Kommer med stativ och kablage.
SKICKAS INTE. Men jag kan köra 40minuter från Nyköping så kan vi mötas på vägen.

Kvitto från proshop finns.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Hur är blb på den?

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem

@ibland: jag kan ta en bild.
Det förekommer, det ska jag inte hymla med. MEN. Jag har inte stört mig på det varken vid bildbehandling (foto) eller spel.
Jag ser det när datorn startar, men aldrig annars.

Jag ska försöka fånga på bild!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

@ibland:
Länkar bilder. Nu är det inte mörkt i rummet, men det går inte att se något. Är det helt mörkt så är det lite bleed i hörnen, men som sagt, inget som påverkar.

För mig är skärmen helt svart, men på bild får man med ljusa reflektioner snarare än blb.

https://www.dropbox.com/s/ax15nbsy1tbh9c9/Foto%202019-10-20%2...
https://www.dropbox.com/s/00n0gkd1oowojrz/Foto%202019-10-20%2...
https://www.dropbox.com/s/qao5ujhy5u1zstb/Foto%202019-10-20%2...

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Hur ser du på priset ?

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem

@ibland: rätt najs prajs! Kan gå ner till 3000

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Skärmen inte såld.
Kan tänka mig att skicka den, har ordnar kartong.
Priset kan diskuteras vid snabb och smidig affär.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nizr:

Skärmen inte såld.
Kan tänka mig att skicka den, har ordnar kartong.
Priset kan diskuteras vid snabb och smidig affär.

You got mail 😁

Visa signatur

-= Future Breed Machine =-