Utse "Årets moderator" i SweClockers Awards

Permalänk
Melding Plague

Utse "Årets moderator" i SweClockers Awards

Den sista delen i SweClockers Awards är en hyllning till alla våra moderatorer! Vem tycker du förtjänar titeln "Årets moderator"?

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

De moderatorer jag minns är de jag irriterat mig på, så ska rösta på någon jag aldrig sett

Permalänk
Avstängd

KimTjik avatar är ju klart snyggast, därfår får min röst!

Visa signatur

Dator: i7 4960x | 32GB RAM | Asus Rampage IV Formula | GTX 1080
OS: Slackware 64-bit current + multilib

Laptop: HP Elitebook 6930p | 8GB RAM | 211GB SSD RAID 0 | 256MB AMD Radeon HD 3450/3470 | Intel Duo T9900 @ 3.06GHz
OS: Slackware 64-bit 14.2

Permalänk
Medlem

Oj svårt alla har ju gjort bra saker Ge en tårta till alla moderatorer som dom får dela på

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Klubba:

De moderatorer jag minns är de jag irriterat mig på, så ska rösta på någon jag aldrig sett

Ser fram emot din röst.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Sötast

Helt ärligt talat - och som några av er kanske minns?
Så var jag en hyfsat irriterande individ som kort räknat fick någonstans mellan 5-15 varningar per år i flera år.... trots detta så har vad jag tror - någon ängel på moderatorteamet sett till att jag aldrig blivit permabannad.

Eftersom jag inte vet vem denna ängel är så vågar jag inget annat än att rösta på alla
Only got love for y'all

Permalänk
Medlem

Kom ihåg: Årets Moderator är INTE detsamma som Årets Moddare 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 5800X, 32GB DDR4 @ 3600mHz, 7900XTX, 4,5 TB SSD

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Allexz:

Helt ärligt talat - och som några av er kanske minns?
Så var jag en hyfsat irriterande individ som kort räknat fick någonstans mellan 5-15 varningar per år i flera år.... trots detta så har vad jag tror - någon ängel på moderatorteamet sett till att jag aldrig blivit permabannad.

Eftersom jag inte vet vem denna ängel är så vågar jag inget annat än att rösta på alla
Only got love for y'all

Det är lugnt, det finns en god människa inom oss alla (förutom @davidthedoom ).
Jag pm:ar dig vart du kan adressera checken

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Dinoman:

Ser fram emot din röst.

Skickades från m.sweclockers.com

Ha! Jag tänkte skriva att du är för dålig för att vinna, men låter bli.

... sa jag det där högt?

Skrivet av Hugashaka:

Kom ihåg: Årets Moderator är INTE detsamma som Årets Moddare 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Inte heller detsamma som Årets Moderat, som våra kära moderatorer ofta kallas när folk som skitit i det blå skåpet känner sig (o)rättvist behandlade.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Jacob:

Ha! Jag tänkte skriva att du är för dålig för att vinna, men låter bli.

... sa jag det där högt?
Inte heller detsamma som Årets Moderat, som våra kära moderatorer ofta kallas när folk som skitit i det blå skåpet känner sig (o)rättvist behandlade.

Jag gör som grodan och lever på hoppet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Jag gör som grodan och lever på hoppet.

Skickades från m.sweclockers.com

+ ett

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem

Hmm, det är väl först när modereringen inte fungerar som det märks. Det är ju ett viktigt jobb men kanske ganska otacksamt ur aspekten uppmärksamhet? Men de förtjänar en eloge eftersom de bidrar till att göra swec ett trevligt ställe att hänga på!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Klubba:

De moderatorer jag minns är de jag irriterat mig på, så ska rösta på någon jag aldrig sett

Det låter som att du borde rösta på mig då 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Hedersmedlem

Om ni inte röstar på mig kommer stora stygga vargeEEEEn och gör @Jacob... Eh... Oanträffbar...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av vargeEEEEn:

Om ni inte röstar på mig kommer stora stygga vargeEEEEn och gör @Jacob... Eh... Oanträffbar...

Skickades från m.sweclockers.com

Vill inte vara den som ropar varg, men hjälp alla ...

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Avstängd

Dethär var ju skitsvårt, jag vill också ge en eloge till alla, får se om jag kan välja ut en, ingen nämnd, ingen glömd...

Tycker överlag att man blir rättvist behandlat av moderatorer här, för visso kanske man kan bli bannad eller varnad för i mitt tycke väldigt underliga saker, men det är ingenting som påverkar min röst, så länge alla blir behandlade lika bryr jag mig egentligen inte, har bara hänt mig mig någon enstaka gång då man tagit någon öl för mycket innan man postade och då var det knappast obefogat är jag rädd för... Tror faktiskt ärligt talat inte att jag någonsin varit seriöst irriterad på någon moderator här, eller tyckt att den gjort fel utan möjlighet att kunna diskutera (vilket jag inte ens behövt göra).

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av vargeEEEEn:

Det låter som att du borde rösta på mig då 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Skamlöst.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dinoman:

Skamlöst.

Vad räknade du med?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

Va? jag ser inte mig i listan!? how dare you!!!!

Svår röst detta, kan bli enkel ifall någon betalar bra

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Hedersmedlem

Det är inte lätt att vara moderator. Användare som irriterat sig på någon moderator kan även fundera över att göra tankeexperimentet att byta perspektiv.. Och med det sagt så har jag sällan stött på någon med så stort tålamod och så stor förståelse som Albert (GAPa). Han har nog räddat många från banhammaren genom åren

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av SwedenVirre:

Va? jag ser inte mig i listan!? how dare you!!!!

Svår röst detta, kan bli enkel ifall någon betalar bra

Förslag: Det är ju redan konstaterats att @vargeEEEEn inte har någon skam i kroppen och dessutom hotar med att något händer mig om han inte vinner ....

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Jag röstar på den som tagit bort flest av mina inlägg, @Daemon .. han verkar göra sitt jobb även om han är lite väl känslig.

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Medlem

Tror jag får hoppa denna omröstning då jag känner att jag inte haft med någon moderator att göra direkt

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av kelthar:

Jag röstar på den som tagit bort flest av mina inlägg, @Daemon .. han verkar göra sitt jobb även om han är lite väl känslig.

Klassisk snöflinga.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Avstängd

vargeEEEEn har ett ballt namn, han vinner.

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Får man ge minusröst?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Attans, gillar ju hela gänget. Väljer att inte skriva vem min röst slutade på, vill trots allt inte krossa någons hjärta....

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av firstofmay:

Attans, gillar ju hela gänget. Väljer att inte skriva vem min röst slutade på, vill trots allt inte krossa någons hjärta....

Krossa @Kent's, han är dansk.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

vargEEEEn kommer vargEEEEn kommer....

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Får man ge minusröst?

Skickades från m.sweclockers.com

Bara ens fru som kan göra så man hamnar på minus.
Som oftas utan att du vet hur det gick till och när man frågar borde man faktiskt förstå det själv!