Google: "Stadia-kunder inte garanterade åtkomst vid lanseringen"

Trädvy Permalänk
Number Six
Registrerad
Dec 1999

Google: "Stadia-kunder inte garanterade åtkomst vid lanseringen"

Den som köpt startpaketen Founder's Edition eller Premiere Edition är inte garanterade att få börja spela den 19 november.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Aug 2009

Lite synd för dom som inte får sina prylar men tror nog inte det finns något bättre lösning för Google då det säkert kommer vara helt fullt på release vilket som.
Kommer ju lösas inom 2 veckor så bör inte vara ett så stort problem.

Ryzen 3700X | EVGA 1070 SC | EVGA G3 750W
Acer XF270HUA | 16GB RAM | FD Define Mini C | Fostex TH-X00

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2010

Är väl förväntat, lite som att köpa spel på releasen, behöver några iterationer innan det är funktionellt.

Skickades från m.sweclockers.com

Every time I see some piece of medical research saying that caffeine is good for you, I high-five myself. Because I'm going to live forever.
~ Linus Torvalds (2010-08-03)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2012

Någon här som förbeställt? När gratisversioner kommer så är jag lite sugen, om det då fortfarande känns som en produkt som håller.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2013

Negativ tillgänglighet?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jul 2008

Jag har ett founders paket som jag beställde tidigt så bör ju gå att få det på dag 1 men det är ju Google som hanterar det här..

Filserver: FreeNAS med 10 Gbit fiber!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Motala
Registrerad
Aug 2004

Jag har beställt en Founder's Edition och väntar ivrigt efter att dom släpps. Sen när ja får den spelar mindre roll. Döremt ska det bli spännbande att se hur bra dom lyckas med detta. Det är extremt många hinder som ska lösas.

MSI 865PE Neo2 | P4 2,8 gHz | ATI Radeon 9600xt | 1024 Minne | 360 GB | Benq TFT 19"

Trädvy Permalänk
Lyxfällan 🎮
Andreas Eklöv
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2015

@matthiask82: jag förbeställde en Founder's Edition samma kväll som de avtäcktes, så förhoppningsvis ska jag vara med i den första rundan av leveranser. Jag motiverade det med att jag kan reservera mitt användarnamn och kan använda det i jobbet, men ska jag vara ärlig är jag en sucker för att få kontrollen som bara ingår i Founder's 😅

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Dec 2010

Jag beställde Founders edition i augusti, hoppas ju såklart att man får det den 19e, men så länge man har det innan helgen är det lugnt för mig

Det ska bli kul att testa! Jag brukar aldrig vara "early adopter", men när det handlar om 1400kr och en produkt jag tror är "framtiden" kändes det som en värd chansning. Men det dröjer nog innan jag gör mig av med PC:n!