Google: "Stadia-kunder inte garanterade åtkomst vid lanseringen"

Permalänk
Melding Plague

Google: "Stadia-kunder inte garanterade åtkomst vid lanseringen"

Den som köpt startpaketen Founder's Edition eller Premiere Edition är inte garanterade att få börja spela den 19 november.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Lite synd för dom som inte får sina prylar men tror nog inte det finns något bättre lösning för Google då det säkert kommer vara helt fullt på release vilket som.
Kommer ju lösas inom 2 veckor så bör inte vara ett så stort problem.

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk

Är väl förväntat, lite som att köpa spel på releasen, behöver några iterationer innan det är funktionellt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Every time I see some piece of medical research saying that caffeine is good for you, I high-five myself. Because I'm going to live forever.
~ Linus Torvalds (2010-08-03)

Permalänk

Någon här som förbeställt? När gratisversioner kommer så är jag lite sugen, om det då fortfarande känns som en produkt som håller.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Negativ tillgänglighet?

Permalänk
Medlem

Jag har ett founders paket som jag beställde tidigt så bör ju gå att få det på dag 1 men det är ju Google som hanterar det här..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har beställt en Founder's Edition och väntar ivrigt efter att dom släpps. Sen när ja får den spelar mindre roll. Döremt ska det bli spännbande att se hur bra dom lyckas med detta. Det är extremt många hinder som ska lösas.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: Intel Core i7-13700K 3.4GHz | Asus Prime Z790-P | Corsair 64GB DDR5 3000Mhz | MSI RTX 3070 Ti Ventus 3X OC| Samsung 990 PRO 2TB SSD | Samsung 1TB | Fractal Design North | Asus 28" 4k PB287Q | b]Asus[/b] 27" 144Hz VG27A | Keychron K8 RGB Aluminium Gateron Brown Switch | Corsair Virtuoso | Windows 11 Pro 64bit

Server: Intel Xeon E-2388G CPU @ 3.20GHz | Supermicro X12STW-F | Hynix 128GB DDR4 ECC

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@matthiask82: jag förbeställde en Founder's Edition samma kväll som de avtäcktes, så förhoppningsvis ska jag vara med i den första rundan av leveranser. Jag motiverade det med att jag kan reservera mitt användarnamn och kan använda det i jobbet, men ska jag vara ärlig är jag en sucker för att få kontrollen som bara ingår i Founder's 😅

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Jag beställde Founders edition i augusti, hoppas ju såklart att man får det den 19e, men så länge man har det innan helgen är det lugnt för mig

Det ska bli kul att testa! Jag brukar aldrig vara "early adopter", men när det handlar om 1400kr och en produkt jag tror är "framtiden" kändes det som en värd chansning. Men det dröjer nog innan jag gör mig av med PC:n!

Visa signatur

Desktop: Ryzen 7800X3D | Gigabyte Windforce RTX 4080 | Kingston Fury Beast DDR5 32GB @ 6000MHz | MSI MAG B650 | Arctic Liquid Freezer II 360 | Kingston KC3000 1TB + WD SN850X 4TB | Arctic Liquid Freezer II 360 | Phantek G360A | Corsair RM1000e

Laptop: Lenovo X1 Carbon G9