Är du vass på science fiction i spel?

Permalänk
Medlem

7/10 på denna, bra frågor som var lite kluriga.

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk
Medlem

6/10 mycket gissande.

Visa signatur

|| Cooler Master MasterCase Pro 5 || AMD Ryzen 7 1700 || AMD Wraith Spire ||
|| ASUS Prime B350-Plus || Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32GB ||
|| GTX 1080 8GB Advanced Gaming ||
|| Corsair SSD Force GT 120GB || Samsung SSD 840 EVO 250GB ||
|| Samsung SSD 850 EVO 500GB || Samsung SSD 860 EVO 1TB || Western Digital Green 1TB ||

Permalänk
Medlem

5/10 ... och där bröts min 10/10-serie. Skit.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

9/10....jag är alldeles för gammal.

Permalänk

Kyle Katarn.. Huvudperson i 1 personskjutarn Dark Forces från 1995. Vilket bra spel det va! Bockade i alla Star Wars checkboxar.. Jag har kvar förpackningen och CDn någonstanns.

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

Det finns absolut argument för att Star Wars är fantasy, och det finns argument för att det är sci-fi. Hos oss får det helt enkelt kategoriseras som subkategorin fantasy i science fiction, det handlar ändå om fiktiv saga som utspelar sig i rymden med rymdskepp, ljussablar och stora mekaniska konstruktioner

Well, "The Mortal Engines" ("Carry on London") har också bland annat stora mekaniska konstruktioner och lite lynniga energivapen dock..

Lämnade hursom min syn på punkten i den där lämpliga tråden. https://www.sweclockers.com/forum/trad/1575737-star-wars-scie...

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Visste svaret på en fråga, gissade rätt på två av nio
Totalt 3/10 :^)

Permalänk
Proffsmoddare

10/10

Gillar tydligen sci-fi.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989