Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Går ha kul med 1070 med Rift S

Vad spelar du osv?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Jag har bara ett wmr headset från Lenovo.
Jag är nöjd då det enda jag jömfört med är PSVR.
Jag spelar spel som Beat saber, gorn och nå "tivoli spel" som ungarna mest gillar.
Har även Creed rise to glory som är ett riktigt träningspass att spela.
Superhot VR har jag också men än inte testat.
VR Film har jag kollat bara på olika saker som finns i Windows husets bio men är inte så imponerad.
VR porr har jag också kollat, var riktigt dåligt kan tänka mig det är för fjuniga tonåringar.
Det var dock inget interaktivt mer än att titta runt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Vrchat 90% av tiden. Besatt av de korkade människorna där(Mig inkluderad.)
Det är lite av en "blessing", då det kan bli lite ensamt när man jobbar natt-pass.
Utöver det så gillar jag att se på youtube, bara lyssna på musik och så vidare.

Jag ser det mer som en "alternativ miljö" mer än ett spel.
Dirt Rally 2.0 är en stark rekommendation om man har en ratt. Inte riktigt samma sak om man endast har xbox kontroll.

Jag blev verkligen missnöjd med beatsaber, att spelet är så tomt om man inte moddar dit egna låtar..
Körde en refund på det.

Har aldrig känt för att testa alla olika spel i vr. Jag är gott nöjd som det är.
Använder Vive.

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Otroligt förvånad att inte en enda människa har nämnt porr ännu. Är sweclockers otroligt tråkiga människor, eller skäms ni bara för att nämna det?

Sånt skit bryr jag mig inte om, men ni smågrabbar vet kanske inte hur en tjej ser ut utan kläder?

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Sånt skit bryr jag mig inte om, men ni smågrabbar vet kanske inte hur en tjej ser ut utan kläder?

Det finns bra med studier som visar att över 99% av alla vuxna män regelbundet onanerar, största majoriteten till porr. Varför du då försöker visa upp dig som någon moralgud är förbi mig, men vet bara om att det får dig att se otroligt löjlig ut

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Och då tänker du såklart på left4dead 3 va?
Eller jag menar portal 3 såklart - my bad.

Såja. Då var vi klara med den gissningsleken. Finns inga andra titlar från valve. Case closed

Idén om ett zombiekaos i VR är kanske inte då dumt ändå haha. Tanken växer på mig redan!

Jag älskar det faktm att Valve släpper HL:Alyx efter denna kommentar. De kan verkligen inte räkna till 3

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |