Årets julklapp 2019 – om du får bestämma!

Permalänk
Medlem

Skänk till välgörenhet, skippa julklapparna

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem

Årets julklapp är den bästa någonsin. Äntligen slut på larvet med überdyra julklappar. Och barnen kan själva tillverka mobillådan till farfar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Irre:

Årets julklapp är den bästa någonsin. Äntligen slut på larvet med überdyra julklappar. Och barnen kan själva tillverka mobillådan till farfar!

Bra poäng!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

@Jacob: En bok

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk
Medlem

Mus-muff, en varm hårig känsla att hålla tag i framför datorn då vintermörkret lagt sej över landet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Intel i9-12900K Cooler: Asus TUF Gaming LC 240 ARGB MB: Asus TUF Gaming Z690 Plus Wifi D4 GPU: Asus TUF GeForce RTX 3080 Ti 12GB Case: In Win D-Frame HD: Intel Optane 900P 280GB, WD Black SN850 1TB Mem: Kingston Fury Beast RGB 3600MHz CL17 32GB PSU: Corsair AX760 OS: Win11 Pro

Permalänk
Medlem

Plastpåsen borde vara årets julklapp. Passar perfekt på kriterierna.

Permalänk
Medlem

Billigare bensin 🚘

Permalänk
Medlem

Robotdammsugaren. Inte helt nytt, men definitivt vanligare och känns som intresset ökat markant under året.

Permalänk
Medlem

Som Gamers Nexus är inne på så känns planterade träd otroligt rätt i tiden med de klimatförändringar vi alla lever med. Så något i stil med att man köper tjänsten att få X träd planterade, och sedan får mottagaren ett kort där det står typ "God jul, jag har skänkt till välgörenhet så att de skall plantera X träd och därigenom motverka klimatförändringarna en smula".

Det, eller 3950X

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av backfeed:

Årets julklapp är alltid samma för min del: ingenting.

Lade ned julklappandet för länge sedan och det är bara skönt att slippa.

Väldigt länge sedan jag köpte julklappar. Skulle jag köpa nån julklapp så blir det till mig själv, men ej inslagen i papper

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Som Gamers Nexus är inne på så känns planterade träd otroligt rätt i tiden med de klimatförändringar vi alla lever med. Så något i stil med att man köper tjänsten att få X träd planterade, och sedan får mottagaren ett kort där det står typ "God jul, jag har skänkt till välgörenhet så att de skall plantera X träd och därigenom motverka klimatförändringarna en smula".

Det, eller 3950X

Nutidens avlatsbrev!!

Däremot bra att köpa färre prylar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Har själv märkt att folk blir mer och mer fantasilösa i allmänt, årets julklapp blir nog presentkort.

Skickades från m.sweclockers.com

”Snälla kan ni inte byta ut dessa pengar som fungerar överallt mot någonting som bara fungerar i er affär? Ni kanske också kan ta och sätta ett bäst före datum på dessa nya, begränsade pengarna så att de inte går att använda efter en viss tid, ni vet som riktiga pengar inte har? Jag tycker det vore bra om ni har säkerheten för detta värdet istället för riksbanken, om någon går i konkurs så är det nog inte ni.”

Permalänk
Medlem

Köper en julklapp till mig själv.

Visa signatur

4080S | Playstation 5 | Xbox Series X | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hugashaka:

Whisky!

Skickades från m.sweclockers.com

För mig är julen barnens högtid och då passar inte Whisky så bra in i bilden.
Men det är min åsikt!

Permalänk
Medlem

Led lampor till dom som sitter fast i glödisar.

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem

LED strips att sätta bakom skrämen

Permalänk
Medlem

Airfryer! Mindre fett och lika go mat.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

Med tanke på RDD2 och andra större spel säger jag SSD M.2.

Annars hade jag nog trott att sugrör i stål eller silikon skulle tagit hem titeln med tanke på att de är relativt billiga, lätta för butikerna att ta hem (oavsett vad de egentligen säljer) och den som köper kan känna miljöångesten lätta lite.

Visa signatur

iMac, inget monster på något sätt så spec överflödigt!

Permalänk
Medlem

Bakmaskinen så klart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av micke7406:

För mig är julen barnens högtid och då passar inte Whisky så bra in i bilden.
Men det är min åsikt!

Finns inga under 25 när resterna av min familj och släkt träffas på julafton. Får helt enkelt ta det man är BARNsligt förtjust i 😄

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 5800X, 32GB DDR4 @ 3600mHz, 7900XTX, 4,5 TB SSD

Permalänk
Medlem

Kött

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem

Önskar mig mer tid att umgås med min grabb på snart 3 år.
Driver eget och inser att galett mycket tid försvinner på att enbart arbeta..

Permalänk

Jag hade hoppas på att Google Stadia.
Men jag vet att den failar på följande punkter.
- Google får inte ut den i tid.
- Svår för den "äldre" generationen att köpa.

Visa signatur

GAMING: Intel i7 7700K | Gigabyte | Vengeance 16GB DDR4 | MSI GeForce GTX 970 OC 4GB | 128GB Samsung 840 PRO
LAPTOP: Dell Latitude E7470 | Intel i5 | 16GB DDR4 | 256GB SSD
SERVER: Dell PowerEdge R620 | 2x Xeon E5-2630 | 128GB | ESXi 6.7

Permalänk
Medlem

- Snö
Samt fyller alla kriterier (nyväckt intresse, representerar tiden, säljs i ett stort antal enheter)
- Julmust
- Julmat

Permalänk
Medlem

Fadderskap åt Apollo

Permalänk
Medlem

Det verkar som att det är många som tycker trådlösa hörlurar och det hade även cdon som sin.
Men jag tycker snarare att det skulle varit årets julklapp förra året.

Permalänk
Medlem

Något man tillverkat själv, typ väskan jag gjorde till mamma för ett par år sedan.

Permalänk
Medlem

Sexleksaker!

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laxpudding:

Vi är ganska många i detta land som redan åstadkommer detta med Huel och för den delen andra varianter. Men Huel är väl dem som lyckas tydligast i sitt koncept skulle jag säga.

Men att bara äta huel hela sitt liv och inget annat tror jag inte skulle fungera.

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olle P:

Något man tillverkat själv, typ väskan jag gjorde till mamma för ett par år sedan.

Bra jobbat! Men jag gissar att du inte har egna barn. Själv har man ju knappt ens tid att köpa något.