Tack för ett fantastiskt SweClockers Live!

Permalänk
Melding Plague

Tack för ett fantastiskt SweClockers Live!

Årets stora firande är över. SweClockers Live! blev en fullmatad kväll tillsammans med hundratals glada medlemmar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Tack själva! <3

En sjukt nice dag från lunch och framåt med massa SweC-folk gjorde en redan bra vecka för mig personligen än bättre!
Ser fram emot för vad som komma skall!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Discokungen

Det var otroligt roligt att träffa massa Swecare och vara med på eventet! Mer sånt här!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Tack till alla trevliga Swecare som var på plats!

Ett stort tack till gänget jag samåkte med. Toppen gäng!
Om ni har någon återträff till våren när det är lite varmare och skönare så kommer jag gärna till Göteborg!

Permalänk
Medlem

Stort stort tack för en helt eminent fest!

Extra tack till Xrtfy och AOC som hade fantastiskt trevlig personal på plats som var mer än behjälpliga med att förgylla kvällen!

Även tack till alla andra företag som var där och representerade. Är för mig en gåta att ett företag skulle missa att vara med på en kväll som denna när Sveriges hårdvarufantaster samlas för att umgås och utbyta erfarenheter. Jag kan räkna en hand med företag som kommer få första tjing när min bekantskapskrets och familj behöver råd och hjälp med att köpa grejer, värt att betänka

Jättekul att träffa så många swecare och de flesta av er som jobbar med att vara navet i vårt allas stora intresse.

Tack <3

Visa signatur

Fips!

Permalänk
99:e percentilen

Det var fantastiskt kul! Ser fram emot fler IRL-evenemang i framtiden!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuessWho:

Tack till alla trevliga Swecare som var på plats!

Ett stort tack till gänget jag samåkte med. Toppen gäng!
Om ni har någon återträff till våren när det är lite varmare och skönare så kommer jag gärna till Göteborg!

Kan bara hålla med, fler roliga träffar! Efter detta grymma 20-års kalas har min besöksradie för framtida meet and geek att besöka ökat markant

Permalänk
Avstängd

Tack alla ni som jobbade med festen och tack till alla Sweclockare som kom dit och gjorde festen kanon.
Trevligt att se alla men tyvärr hann man bara prata med ett fåtal.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Moderator
Testpilot

Tack själva! Jag hade superkul. F'låt för allt bröl från baren. Jag, @Deriveh och .... hade lite för roligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Tack själva! Fantastiskt jäkla kul att få träffa både redaktion och toksköna medlemmar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuessWho:

Tack till alla trevliga Swecare som var på plats!

Ett stort tack till gänget jag samåkte med. Toppen gäng!
Om ni har någon återträff till våren när det är lite varmare och skönare så kommer jag gärna till Göteborg!

Kan bara instämma! Många sköna timmars tjôt i bilen både på vägen upp och ner med @Bascule666, @GuessWho och Amp.RC. (vars mystiska nick inte går att tagga ). Känns som att det finns bra grogrund för att initiera en liten reunion framöver.

Storleken på själva eventet gjorde att jag inte riktigt hann knyta an till folk på plats. Det var lite för stimmigt och högljutt för att grotta ner sig i långa diskussioner helt enkelt. Men med fler bekanta ansikten hade det säkert varit enklare, så fler träffar är nog rätt framgångsrecept.

Permalänk
Medlem

Stort tack till alla! Grymt rolig kväll! 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av serdyllon:

Många sköna timmars tjôt i bilen både på vägen upp och ner med @Bascule666, @GuessWho och Amp.RC. (vars mystiska nick inte går att tagga ).

Jodå! Det går att tagga @AmpRC med hjälp av citattecken:

@"AmpRC"

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Jodå! Det går att tagga @Amp.RC. med hjälp av citattecken:

@"Amp.RC."

@Alling:
@Jacob tyckte ju annars jag skulle byta nick helt enkelt. Det är ju också en lösning
Tack för tipset med citattecken.

Visa signatur

Ryzen 7800X3D - ASUS STRIX B650E-F Gaming - EKWB full custom loop - ASUS STRIX RTX 3090 - Kingston CL36 32GB 6000 MHz DDR5 - Corsair RM850X - Alienware AW3418DW - Lian Li V3000+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Jodå! Det går att tagga @Amp.RC. med hjälp av citattecken:

@"Amp.RC."

Underbart, hade ingen aning om detta. Skönt att se att du redan börjar preppa inför "Årets forumhjälte" 2020