Permalänk
Medlem

Steam Link köpes

Är intresserad av att köpa en Steam link.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| Ryzen 7 3700X | Radeon RX 6800 |

Permalänk
Medlem

Har en och två Steam-kontroller. Kört Divinity: Original Sin 2 med frugan i runt 200 timmar. Fungerade bra med ingen märkbar delay, även kört runt 70 timmar Rayman legends.

Inte använt den sen frugan fick ny dator (nåja, min gamla men hennes nya ) så den står bara och samlar damm för tillfället.

Finns i Dalarna, kan skicka. PM:a om du är intresserad.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Medlem

Betala portot och räkna med att jag inte skicka samma dag så kan du få min (skickar vid tillfälle, samma vecka iaf )Vill du betala en symbolisk summa så gör det. Hade tänkt att kasta den då jag inte längre äger en dator att ha steam på här hemma ändå. PM vid intresse.

Kan finnas spår av glitter på den då den har varit tillsammans med juldekorationer

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej, jag är också intresserad av en steamlink (+/- kontroller), så tar gärna den som blir över

Permalänk
Medlem

@Caresafe: Jag tog det generösa erbjudandet från @joewson.
Men @dunderil kanske har sin till salu fortfarande?

Visa signatur

| Ryzen 7 3700X | Radeon RX 6800 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wibart:

@Caresafe: Jag tog det generösa erbjudandet från @joewson.
Men @dunderil kanske har sin till salu fortfarande?

Jo allt finns kvar. Har fått några PM som jag betar av, inväntar svar från medlem som ville köpa båda kontrollerna. Kan återkomma när denne besvarat.

Med vänlig hälsning, Dunderil

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400