Permalänk
Medlem

Philips Hue kits

Brygga (4-kantiga) + 2st E27 lampor (Vit)
Pris: 450:-
Dimmer + 1st E27 lampa (Vit)
Pris: 225:- Helt oanvända, bara öppnat kartongen.
Lightstrip plus 2m
Pris: 425:-
2 st E27 lampor (Vita) mer eller mindre oanvända
Pris st: 110:- båda för 200:-

Paket pris: 1150:- + frakt.

Har bilder om det efterfrågas.

Finns i Karlstad men kan även skickas mot att köparen står för frakten!

Mvh Mikael.

Läs hela annonsen här

Ändring av pris pga upplyst att billigare nytt
Visa signatur

Lian Li LanCool: PC-K62 Corsair HX: 750W Gigabyte: P55-DS3 Intel Core: i5 750 @ 2.67GHz Corsair XMS3: 4x2GB 1333MHz DHX XFX Radeon HD: 5870 "XXX" 1GB Creative SB: X-Fi Fatality XtremeGamer Western Digital: VelociRaptor, Caviar Green & Caviar Green

Korwish @ TS & NH

Permalänk
Medlem

Hoppas att du inser att du i vissa fall är dyrare än nypris...

Permalänk
Medlem
Skrivet av xp1ratex:

Hoppas att du inser att du i vissa fall är dyrare än nypris...

Nej det visste jag inte, tog prisen i förrgår.
Men inga problem, är jag det är det bara att belysa det och länka så kan jag sänka mitt pris
Mvh Mikael

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian Li LanCool: PC-K62 Corsair HX: 750W Gigabyte: P55-DS3 Intel Core: i5 750 @ 2.67GHz Corsair XMS3: 4x2GB 1333MHz DHX XFX Radeon HD: 5870 "XXX" 1GB Creative SB: X-Fi Fatality XtremeGamer Western Digital: VelociRaptor, Caviar Green & Caviar Green

Korwish @ TS & NH

Permalänk
Medlem
Skrivet av Korwish:

Nej det visste jag inte, tog prisen i förrgår.
Men inga problem, är jag det är det bara att belysa det och länka så kan jag sänka mitt pris
Mvh Mikael

Skickades från m.sweclockers.com

Ser att du nu justerat ner priserna en del (var på väg att skriva en kommentar jag också då 3/4 kit låg över nypris).

Dock efter din prisjustering:

Visst blir det viss rabatt om man köper allt (särskilt nu när du sänkt "köp allt"-priset) men det kanske blir lite svårsålt eftersom det är oklart hur länge sakerna använts (undantaget dimmerkitet som du uppger är oanvänt). Kan tänka mig att köpa 2-packet lampor och lightstripen men priserna är som sagt lite väl höga för min del iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrillol:

Ser att du nu justerat ner priserna en del (var på väg att skriva en kommentar jag också då 3/4 kit låg över nypris).

Dock efter din prisjustering:

Visst blir det viss rabatt om man köper allt (särskilt nu när du sänkt "köp allt"-priset) men det kanske blir lite svårsålt eftersom det är oklart hur länge sakerna använts (undantaget dimmerkitet som du uppger är oanvänt). Kan tänka mig att köpa 2-packet lampor och lightstripen men priserna är som sagt lite väl höga för min del iaf.

Tack för informationen! Jag har nu sänkt ytterligare en slant för hela paketet och sänkt lite på individuella kit

Har även skickat ett PM till dig. Skriv om det inte kom fram!

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian Li LanCool: PC-K62 Corsair HX: 750W Gigabyte: P55-DS3 Intel Core: i5 750 @ 2.67GHz Corsair XMS3: 4x2GB 1333MHz DHX XFX Radeon HD: 5870 "XXX" 1GB Creative SB: X-Fi Fatality XtremeGamer Western Digital: VelociRaptor, Caviar Green & Caviar Green

Korwish @ TS & NH

Permalänk
Medlem

Bjuder 250:- + frakt för "Lightstrip plus 2m"

Visa signatur

Bildblog: johaneek.eekonline.se

PC: i5 6600K, Radeon Vega 64, Corsair Vengeance LPX Black DDR4
LAPTOP: Microsoft surface book 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av insu:

Bjuder 250:- + frakt för "Lightstrip plus 2m"

Tyvärr såld. Bara brygga kvar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian Li LanCool: PC-K62 Corsair HX: 750W Gigabyte: P55-DS3 Intel Core: i5 750 @ 2.67GHz Corsair XMS3: 4x2GB 1333MHz DHX XFX Radeon HD: 5870 "XXX" 1GB Creative SB: X-Fi Fatality XtremeGamer Western Digital: VelociRaptor, Caviar Green & Caviar Green

Korwish @ TS & NH