Halo: Reach släpps till PC/Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Saknar gamla beskrivningen för Legendary. "This is suicide."

Inte ok att ändra... Jag har inte hunnit spela än, vad står det nu?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av mmarks:

Inte ok att ändra... Jag har inte hunnit spela än, vad står det nu?

Skickades från m.sweclockers.com

Tror dom ändrade till Reach... eller om det var 3an? Rätt länge sen alltså, och det var inte nu till MCC

Permalänk

Åh fasen, då kanske man äntligen kan ta reda på vad som hände efter att Halo 2 slutade.

Visa signatur

The Macintosh uses an experimental pointing device called a 'mouse'. There is no evidence that people want to use these things
John C Dvorak

Permalänk
Skrivet av Zargoz:

@wingman92: installerade nya drivrutiner, fortfarande vill spelet inte starta. Man trycker på "Spela" men sen händer inget.

Läste på reddit

"For those on PC try launching it from the windows search bar. type in Halo and launch from there, worked for me immediately." Det funkade för mig men det fryser i menyn.

Ah jo samma för mig kan inte starta i ms store eller xbox, måste söka i windows startmenyn och starta spelet dä3 ifrån, iböand tar de jättelångtid för dennatt ladda in menyn

Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround