Final i Gallerikampen säsong tre – rösta på dina favoriter!

Permalänk
Melding Plague

Final i Gallerikampen säsong tre – rösta på dina favoriter!

Nio gallerier har valts ut av juryn och det är nu dags för medlemmarna att utse vinnaren i vintersäsongen av Gallerikampen.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Inaktiv

Många kreativa arbeten, verkligen gott och blandat. Bra jobbat till alla!

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk
Medlem

Spännande!! Lycka till alla

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Verkligen kul med allt skapande, jag själv är inte i närheten av all denna kunskap. Bra jobbat av alla inblandade.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk

Verkligen roligt att se!

Permalänk
Medlem

Vad kul lycka till alla.

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Riktigt kul att bli nominerad! Grymt snygga skapelser. Må bäste vinna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Data - Dubbelt Arbete Till Alla

Permalänk
Proffsmoddare

Bra jobbat och lycka till alla!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av pa1983:

Trodde då aldrig ett av mina retro gallerier skulle bli nominerade, vad kul!

Fler retrogallerier!!! Feta monsterbyggen i all ära, inslag som dina och även mer udda grejer är roliga.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner