KFA2 GTX 1080 Exoc (Bytes/Säljes)

Permalänk
Medlem

KFA2 GTX 1080 Exoc (Bytes/Säljes)

Hej!

Har bestämt mig för att nedgradera grafikkort, då kraften i en GTX 1080 inte behövs i de spel som jag kör just nu (Overwatch, CS GO och BF1). Tanken är att nedgradera till ett GTX 1060, så ifall du har ett sådant är jag intresserad av ett byte + mellanskillnad.

Kortet köptes nyligen begagnat och har några år på nacken, det är minimal coil whine i spel som OW och CS, men då får jag oftast över 144fps. I lite tyngre spel hör jag ingenting förutom fläktarna från mitt chassi.

Smidigast och lättast vore ifall affären/bytet kunde ske mellan fyra ögon, men jag kan givetvis skicka mot att köparen betalar fraktkostnaden. Ifall ett byte sker på distans så betalar vi själva för respektive fraktkostnader.

Jag har genomfört ett flertal affärer här på Sweclockers, alla finns tillgängliga på min profil. Jag reserverar mig även rätten att tacka nej till erbjudanden.

Köp nu: 3000kr, eller 1900kr + en GTX 1060 (eller liknande NVIDIA kort).

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Intresseras av MSI Vega 56 air boost?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Intresseras av MSI Vega 56 air boost?

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för ditt erbjudande! Tyvärr så söker jag endast Nvidia grafikkort

Mvh Simon

Permalänk
Medlem

Har ett EVGA 980 1700kr emellan
Mvh Jim

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har ett gigabyte GTX 1060 6gb (triforce fläkt) som fungerar riktigt bra och går tyst. Byter för 1800 i mellanskillnad.

/Mvh Simon

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Sabertooth Z77 1155 | i5 3570k 3,4ghz @ 4,3ghz | Gigabyte Nvidia GTX 1060 6gb, 2 x 8gb Corsair DDR3 1600mhz, Noctua DH14 cooler

Permalänk
Medlem
Skrivet av Garlione:

Jag har ett gigabyte GTX 1060 6gb (triforce fläkt) som fungerar riktigt bra och går tyst. Byter för 1800 i mellanskillnad.

/Mvh Simon

Skickades från m.sweclockers.com

Ledande bud! Låter det fortsätta tills imorgon kväll

Mvh Simon

Permalänk
Medlem

har ett msi gtx 1070 men undrar om hur hög är/låter kortet när vid coil whine och i fall du har prövat med Apex legends