Äntligen öppnar SweClockers-butiken med nördiga T-shirts, hoodies och muggar!

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Mental:

Enligt mina föräldrar så var datorn en stor anledning till att jag och min bror inte var ute och ställde till med för mycket sattyg
Vi var så unga då!
Jag minns paniken hos många när vi migrerade från blå till grå, då användarnamnen inte hängde med och alla måste skynda sig att regga om sitt namn på nya forumet.

Arkiv december 2002, jag hade hunnit avancera till Övermoderator minsann!

https://i.imgur.com/uNK8Tgq.jpg

Galet Mental! Det där känns verkligen som igår. Tack för länk

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk

Såg en kille i LinusTechTips ha en T-shirt som såg väldigt lik sweclockers, är de en sån han har på sig?

6:40 in i videon

Visa signatur

Speldatorn: Bärbar Lenovo Legion 5 med i5 10300h, 16gb ram, GTX 1660Ti , 144hz skärm

Permalänk
Medlem

Kanske dags för en återkoppling angående vad jag tyckte om mitt köp.
Blev en hoodie.

Kan börja med att säga att den var i bättre kvalité än jag hade trott (är halv van med dessa överprisade bandhoddie som brukar var lite meh i kvalité).
Kvalitén känns bra, kraftigt tyg och lagom tjock. Väldigt bra passform, enda är väl att den är lite kort i rocken men det varnades det ju för innan så, men att gå upp i storlek skulle inte ha varit värt för mig då övriga passform skulle ha blivit sämre.
Trycken på tröjan känns också bra och inget slitage än efter ett antal tvättar.

Så denna kommer nog hålla länge och väl. Ser fram emot nya tryck på denna hoodie modell.

För att summera, bra jobbat Swec! Fortsätt så.

Visa signatur
Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av ztomten:

Kanske dags för en återkoppling angående vad jag tyckte om mitt köp.
Blev en hoodie.

Kan börja med att säga att den var i bättre kvalité än jag hade trott (är halv van med dessa överprisade bandhoddie som brukar var lite meh i kvalité).
Kvalitén känns bra, kraftigt tyg och lagom tjock. Väldigt bra passform, enda är väl att den är lite kort i rocken men det varnades det ju för innan så, men att gå upp i storlek skulle inte ha varit värt för mig då övriga passform skulle ha blivit sämre.
Trycken på tröjan känns också bra och inget slitage än efter ett antal tvättar.

Så denna kommer nog hålla länge och väl. Ser fram emot nya tryck på denna hoodie modell.

För att summera, bra jobbat Swec! Fortsätt så.

Kul att du är nöjd! Jag tycker kvalitet är superviktigt och det känns jättebra att få bekräftelse på att vi är på rätt spår. Stay tuned för fler roliga prylar i shoppen!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Får också ge en liten återkoppling! Köpte en Hoodie och en Kaffekopp, tycker kvaliten på varorna var riktigt bra! dock så tyckte jag luvan var lite liten, men absolut inget att klaga på

IT gubbarna på jobbet gillade muggen, och Personalen på Inet gav tummen upp för hoodien

Visa signatur

Glöm inte att gilla bra inlägg!

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 2060 6GB OC Gaming |
Fractal Design Meshify S2 (Blackout) | ASUS ROG STRIX X470-F Gaming |
G.Skill Trident Z RGB 3200mhz 16GB | Samsung 970 EVO Series 500 GB M2 | Seasonic Focus Plus 750W

Permalänk
Medlem

Riktigt nöjd med hoodien. Enda nackdelen var att jag vid två tillfällen blev misstagen för någon som jobbar på Dreamhack under helgens besök. Ett lagom lyxproblem

Visa signatur

Vad har jag i min dator? Kopparrör.

Permalänk
Medlem

När kommer det in fler muggar?

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem

För att gräva upp denna gamla tråd. @Dimestam
Tänkte bara säga att efter ha haft Hoodie i mer än ett år och använt den flitigt.
Så är den fortfarande är i bra skick och trycket håller, kvalité.
Ska ni göra flera Hoodies så välj samma modell igen, den är riktigt bra.

Visa signatur
Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av ztomten:

För att gräva upp denna gamla tråd. @Dimestam
Tänkte bara säga att efter ha haft Hoodie i mer än ett år och använt den flitigt.
Så är den fortfarande är i bra skick och trycket håller, kvalité.
Ska ni göra flera Hoodies så välj samma modell igen, den är riktigt bra.

Skönt att höra och tack för feedback, det uppskattas!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015