Vilket COD är roligast? (pvp)

Permalänk
Medlem

Vilket COD är roligast? (pvp)

Hej jag har börjat spela lite fps multiplayer igen på konsolen, xbox one.

Jag har inte lirat på länge och jag gillade cod 4 modern warfare och cod 5 world at war mycket. Nu har det ju kommit några nya Cod sedan dess ^^.

Jag undrar helt enkelt vilket av dom som är roligast att lira online?

Permalänk
Medlem

Personligen tycker jag mw2/3 är dom roligaste. Men det stora problemet är väl om det fortfarande finns folk som spelar så gamla spel på konsol.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[Lenovo Legion Y27q-20 165hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Hej jag har börjat spela lite fps multiplayer igen på konsolen, xbox one.

Jag har inte lirat på länge och jag gillade cod 4 modern warfare och cod 5 world at war mycket. Nu har det ju kommit några nya Cod sedan dess ^^.

Jag undrar helt enkelt vilket av dom som är roligast att lira online?

Helt klart det nyaste "Modern Warfare", alltså det som kom 2019. Fantastisk go känsla i allt och det är väldigt roligt. Det första COD jag tyckt om sedan det första Modern Warfare från 2007. Dessutom gott om spelare

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk

Modern warfare nyaste !

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zachtionman:

Helt klart det nyaste "Modern Warfare", alltså det som kom 2019. Fantastisk go känsla i allt och det är väldigt roligt. Det första COD jag tyckt om sedan det första Modern Warfare från 2007. Dessutom gott om spelare

Häftigt, det låter ju väldigt förhoppningsfullt.
Jag måste fråga, för jag har sett en hel del andra Cod där man kan trippelhoppa och springa på väggar osv? Hur är nya Modern Warfare är det mer som gamla eller kan man trippel hoppa och springa på väggar i detta? Hur är tempot jämfört med gamla och nya cod?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Häftigt, det låter ju väldigt förhoppningsfullt.
Jag måste fråga, för jag har sett en hel del andra Cod där man kan trippelhoppa och springa på väggar osv? Hur är nya Modern Warfare är det mer som gamla eller kan man trippel hoppa och springa på väggar i detta? Hur är tempot jämfört med gamla och nya cod?

Inget vägghoppande, flygande eller andra lustigheter
Riktigt kul och välgjort spel. Mapparna är lite större, men det stör inte efter några game. Känns tom positivt
Kan rekommendera det!

Visa signatur

En såndär datormaskin