Phanteks Enthoo Evolv X Satin Black

Permalänk
Medlem

Phanteks Enthoo Evolv X Satin Black

Fint skick. Inga repor. Samtliga originaldelar ingår. Någon extraskruv kan saknas men det följer med gott om dem. Originalkartong och emballage ingår.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Erbjuder 1200kr om den är i skick utan repor och inget saknas. Samt går att lösa så transportsträckan inte blir för lång (vart i västra Götaland finns denne?)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Phanteks Evolv X || Mobo: MSI Z490 EK X || CPU: i9-10900KF || RAM: G.skill Trident 32GB 3600Mhz || GPU: Inno3D 3080 Frostbite || SSD: 2x WD Blue 1TB NVME || PSU: ASUS Rog THOR 1200W || OS: Windows 10 Pro || Radiatorer: Corsair & Barrow 360mm || CPU-kylare: EKxMSI Monoblock || Bildskärm: Lenovo Y27gq-25

Permalänk
Medlem

Det finns i Mölnlycke utanför Göteborg. Jag avvaktar någon dag. Jag har några mail jag väntar återkoppling på.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Grymt fint chassi att bygga i. Lyxchassi ❤️

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulis:

Det finns i Mölnlycke utanför Göteborg. Jag avvaktar någon dag. Jag har några mail jag väntar återkoppling på.

Skickades från m.sweclockers.com

Förstår, om vi hade kunnat mötas halvvägs, typ Landvetter isåfall, så är jag intresserad. Återkom ifall du är.

Visa signatur

Chassi: Phanteks Evolv X || Mobo: MSI Z490 EK X || CPU: i9-10900KF || RAM: G.skill Trident 32GB 3600Mhz || GPU: Inno3D 3080 Frostbite || SSD: 2x WD Blue 1TB NVME || PSU: ASUS Rog THOR 1200W || OS: Windows 10 Pro || Radiatorer: Corsair & Barrow 360mm || CPU-kylare: EKxMSI Monoblock || Bildskärm: Lenovo Y27gq-25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wipen:

Förstår, om vi hade kunnat mötas halvvägs, typ Landvetter isåfall, så är jag intresserad. Återkom ifall du är.

Du har pm.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Budar 1100kr, kan hämtas upp i mölnycke omgående

Permalänk
Medlem
Skrivet av kiviniemi88:

Budar 1100kr, kan hämtas upp i mölnycke omgående

Jag har en köpare redan. Jag återkommer om han av någon anledning skulle dra sig ur.

Skickades från m.sweclockers.com