Permalänk
Medlem

Noctua F12 sökes

Hej! Vill ha ett gäng F12or. Behöver ca 6st. Skriv gärna pm eller kommentera förslag.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har nog minst tre liggande som jag inte har användning för. Har kartong till två och kablar till tre. Fortfarande intressant?

Dom verkar ramla iväg för en 150 spänn styck. 400+frakt för alla tre?

Ska bara kolla så dom verkligen finns 🧐
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alumax:

Jag har nog minst tre liggande som jag inte har användning för. Har kartong till två och kablar till tre. Fortfarande intressant?

Dom verkar ramla iväg för en 150 spänn styck. 400+frakt för alla tre?

Ska bara kolla så dom verkligen finns 🧐
Skickades från m.sweclockers.com

Kan gå med på det om du bakar in frakten i priset!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakritzx:

Kan gå med på det om du bakar in frakten i priset!

Snålheten kom ikapp mig nu. Jag tror min smärtgräns ligger på 400. Det känns liksom som en bättre siffra än 337 (även om den ju faktiskt också känns ganska bra nu när jag skrev ut den). Mycket känslor i det här med Noctuafläktar.

Hör av dig om du ångrar dig. Och jag hör av mig om jag ångrar mig

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alumax:

Snålheten kom ikapp mig nu. Jag tror min smärtgräns ligger på 400. Det känns liksom som en bättre siffra än 337 (även om den ju faktiskt också känns ganska bra nu när jag skrev ut den). Mycket känslor i det här med Noctuafläktar.

Hör av dig om du ångrar dig. Och jag hör av mig om jag ångrar mig

Fair enough. Kostar 209kr nya. Skulle bli 627 att sticka till Elgiganten bara. 460-470kr är nästan i bollparken att man bara borde ge sig och köpa nya istället. Iallafall så jag resonerade. Hör av dig om du ångrar dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakritzx:

Fair enough. Kostar 209kr nya. Skulle bli 627 att sticka till Elgiganten bara. 460-470kr är nästan i bollparken att man bara borde ge sig och köpa nya istället. Iallafall så jag resonerade. Hör av dig om du ångrar dig.

Okej, är nog jag som ska säga fair enough - jag hade en ytterst skev bild av vad som kostar nya. Jag kör igång och testar dom nu så får vi se om affären består när jag är klar

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alumax:

Okej, är nog jag som ska säga fair enough - jag hade en ytterst skev bild av vad som kostar nya. Jag kör igång och testar dom nu så får vi se om affären består när jag är klar

Fint! Återkom i pm sen

Skickades från m.sweclockers.com