SweClockers firar nya funktioner i Marknad med fri annonsering helgen ut

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011
Skrivet av Gurt:

Tack för förslagen vi kikar på det.

Skickades från m.sweclockers.com

Vill väl nämna att vissa av förslagen är bättre respektive sämre, men det hajar ni. Personligen föredrar jag min 1a samt 3a.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2019
Skrivet av Jacob:

Haha, surt! Får se om jag kan göra något för dig.

Att lägga ut annonser räknar vi som TACK till alla som har skapat och jobbar på SweClockers

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2003

Tumme ned!

Tycker knappen Säljes/Köpes framför varje annons är överflödig. Gillade det gamla mer där det var tätare mellan annonserna, mer som en lista. Nu får man skrollllllla och det blir mindre överskådligt. - Dock tumme upp för ni tar emot feedback!

9900K, Z390F, 2080Ti, AX850, PG279Q, Vive | R7 3700X, B450I AORUS | GPD WIN 2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Aug 2009

Måste säga att jag tyckte den gamla layouten var mycket bättre.

Användarnamn, kategori & Ort är inte intressant förrän man är inne i annonsen.
Taggen "säljes", "köpes" etc. är också överflödig vid varje annons framförallt om man har valt en enskild annonstyp.
Tumnålarna kanske kan vara trevliga om man har kör 640x480 upplösning, men i 1080p blir det bara suddigt, det halverar dessutom antalet annonser man kan ha på skärmen samtidigt.

Överlag känns det som att det är väldigt mobilanpassat, vilket är tråkigt då jag sällan kolla annonser på mobilen då det blir för smått, mobilversionssidan har ju dessutom en helt annan layout ändå.
Jag hoppas det inte är bootstrap ni krabbar med.

Nu låter jag kanske lite negativ, men varför ändra på något som det inte var något fel på?

Kommentarer till alla annonser ser jag dock som positivt, det håller folk ärligare.

Personuppgifter på säljare och köpare bör ju inte angå någon annan än möjligen säljare & köpare, så bankID m.m är nog inget som bör pysslas med, jag tvivlar på att Sweclockers vill ha jurister anställda för det.
Köper man dyra grejer är det ju bättre att testa dem och bryr man sig inte så får man ju ta den ekonomiska smällen.

*Asus B350M-A|1300X@4,3GHz|2x8GB@3,1GHzC14|GTX780-3GB@1149/3334MHz|Corsair-TX650W|Core V21.
*AsRock N68C-S|Phenom II x4 840@3.2GHz|2x4GB@1,6GHzC9|GTX650Ti-1GB| Fractal 500W|Natec Apion.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2007

Saknar Bump-funktionen för 10kr. Överlägset bra när man hade garderobsrensningar.

Fractal Define S TC Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 3700X NZXT Kraken X52 32GB Corsair Dominator 3200MHz KFA2 RTX2080 Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vortex Pok3r RGB Asus ROG PG279Q Logitech Proteus G502 + Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 412+ 8TB.

Trädvy Permalänk
Nyhetschef & forumansvar
Jacob Hugosson
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2007
Skrivet av wounds:

Saknar Bump-funktionen för 10kr. Överlägset bra när man hade garderobsrensningar.

Instämmer, finfin funktion

Kontaktas enklast via PM, nyhetstips skickas helst genom SweClockers kontaktformulär. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2007
Skrivet av Jacob:

Instämmer, finfin funktion

Hur ska jag tolka det? Är den på väg tillbaka? 😊

Fractal Define S TC Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 3700X NZXT Kraken X52 32GB Corsair Dominator 3200MHz KFA2 RTX2080 Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vortex Pok3r RGB Asus ROG PG279Q Logitech Proteus G502 + Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 412+ 8TB.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Okt 2010

Suck, för få inlägg för att få lägga upp annons, aja här kommer ett iaf.