Nyigen köpt ett begagnat 2080

Permalänk
Avstängd

Nyigen köpt ett begagnat 2080

https://www.pricerunner.se/pl/37-4868207/Grafikkort/Gigabyte-...

Tanken var att bygga vattenkylning men jag har problem med att hitta block som passar.
Antingen säljer jag det vidare eller så kör jag på luft så länge och uppgraderar senare.

Beställa från china går helt bort pga postens mafia liknande metoder men om någon har exakt samma modell och kör vatten säg gärna till var man kan hitta passande block :)!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Beställa från china går helt bort pga postens mafia liknande metoder men om någon har exakt samma modell och kör vatten säg gärna till var man kan hitta passande block :)!

Varför inte beställa fråm china? Postverket tar ju en fast avgift per paket, vilket är perfekt för dyra grafikkort.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Navierstoke:

Har mailat EK problemet är att just mitt grafikkort inte stöds för det har en annorlunda pcb och de tänker inte göra något passande block heller.

Ska ringa aquatunining nu vid 9 när de öppnar sedan vet jag att alphacool kan göra customblock om man skickar iväg det till tyskland eller var de nu är men de känns mindre lockande..

EDIT: jag är ute efter ett vattenblock för runt 1000-1500kr hur mycket ska staten+posten ha av mig för det? Sedan om skiten inte passar iallafall...

Permalänk

Vad skulle du ev. sälja 2080:t för om du gör det?
Avgifterna på brev från kina är bra IMO

Visa signatur

Primär rigg: Nano S|Strix 550i | Ryzen 5 5600x | Strix 3070 OC White| 16GB RAM | SF750 |
Plexserver: Silverstone DS380 | Z690i Aorus Ultra| i3-12100 | 32 GB RAM| SF450 |

Permalänk
Avstängd

Om jag säljer det kanske jag gör det senare om ja inte kommer på någon lösning. Drömmen är o bygga i lianli mini när det chassit kommmer om några månader.

Skickades från m.sweclockers.com