Permalänk
Medlem

Blandad rensning

Hej!

Försöker rensa lite bland prylarna här hemma och tänker att det är synd att saker bara ligger och det är bättre om de kommer till användning hos någon annan.

Har följande till salu:

Marshall Monitor BT 400:- fullt fungerande saknar dock laddkabel till dom.

Acer Aspire 5741G(i3, 4gb RAM, Ati grafik) 300:- saknar laddar samt HDD annars fullt fungerande.

DualShock 4 svart 250:-

Harman Kardon AVR 165 500:- fullt fungerande 5.1 reciever med 4 HDMI in 1 ut samt ARC

Be Quiet Pure Base 500. 500:-. Köpt precis innan jul, kvitto samt original kartong finns. Endast avhämtning!

Samsung 256gb M.2 SSD 300:-. Från MSI OEM dator så vet inte exakta modellbeteckning.

Alla priser är fasta och utan frakt inräknat dock prioriteras upphämtning på samtliga saker.

Då det är äldre saker så saknas kartonger samt kvitto men allt är funktions testat och fungerar utan anmärkning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

bara undrar stämmer prissättningen 165 500:-

Permalänk
Medlem

@ResarXam: Vet inte om du är sarkastisk men 165 är med i modellnumret 😂😂

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

bara undrar stämmer prissättningen 165 500:-

Till och med jag fattade att priset är 500kr

Permalänk
Medlem

Hej igen, tar gärna PS4 kontrollen om det inte är någon brådska (är tillbaks i Malmö lör/sön)

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

bara undrar stämmer prissättningen 165 500:-

Som de andra nämner så är det modell nr på förstärkaren

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mix0r:

Hej igen, tar gärna PS4 kontrollen om det inte är någon brådska (är tillbaks i Malmö lör/sön)

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Ingen brådska den är din.

Permalänk
Medlem

@Kelzzor: saknarde en punkt olikt dem andra varför jag undrade

Permalänk
Medlem

Tar gärna hörlurarna men då behöver de skickas

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av subtype:

Tar gärna hörlurarna men då behöver de skickas

Skickades från m.sweclockers.com

Taget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kelzzor:

Ingen brådska den är din.

Hej! Resan blev förlängd ett tag till så vi får tyvärr få tag på en kontroll snarast från annat håll - ursäkta besväret!!

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mix0r:

Hej! Resan blev förlängd ett tag till så vi får tyvärr få tag på en kontroll snarast från annat håll - ursäkta besväret!!

Alright då vet jag. Tack för att du meddelade.

Permalänk
Medlem

Marshall hörlurarna är sålda!

Permalänk
Medlem

Jag kan köpa DualShock 4 svart om den fortfarande finns kvar och är i okej skick. Är det v1 eller 2 btw? : )

Visa signatur

3570K | ASUS P8Z77-V | 16 GB RAM | ASUS 1070 GTX | ACER XB27IHU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asplin:

Jag kan köpa DualShock 4 svart om den fortfarande finns kvar och är i okej skick. Är det v1 eller 2 btw? : )

Den är kvar. Jag har 3 st I bra skick så du kan välja vilken som, kan lada upp bilder på alla 3 så du kan välja själv dock är en av dom röd. Samtliga är V2.

Permalänk
Medlem

Nice! Ja lägg gärna upp dem. Det viktiga för mig är att den funkar felfritt då mina timmar i Rocket League har gjort att min nuvarande inte registrerar alla inputs på vänstra styrspaken : p

Visa signatur

3570K | ASUS P8Z77-V | 16 GB RAM | ASUS 1070 GTX | ACER XB27IHU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asplin:

Nice! Ja lägg gärna upp dem. Det viktiga för mig är att den funkar felfritt då mina timmar i Rocket League har gjort att min nuvarande inte registrerar alla inputs på vänstra styrspaken : p

Ok. Fixar lite bilder snart. Alla är i fullt fungerande skick och används inte mycket alls

Permalänk
Medlem

Toppen! : )

Visa signatur

3570K | ASUS P8Z77-V | 16 GB RAM | ASUS 1070 GTX | ACER XB27IHU

Permalänk
Medlem

Hej. Är avr 165 kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@malmmalm: Ja den finns kvar.

Permalänk
Medlem

Hur går det med bilderna för kontrollerna? : )

Visa signatur

3570K | ASUS P8Z77-V | 16 GB RAM | ASUS 1070 GTX | ACER XB27IHU

Permalänk
Medlem

@Asplin: Oh sorry hade helt glömt det. Har haft det ganska struligt senaste veckorna samt influensa senaste veckan men fixar det ikväll när jag kommer hem.

Permalänk
Medlem

@Asplin: här är en bild. Den röda kontrollen är i likadant skick om inte bättre.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag kan köpa den svarta : )

Visa signatur

3570K | ASUS P8Z77-V | 16 GB RAM | ASUS 1070 GTX | ACER XB27IHU

Permalänk
Medlem

@Asplin: Ok. Skicka PM så tar vi resten där