Mounting kit AM4 för Dark Rock Pro 3!

Permalänk

Mounting kit AM4 för Dark Rock Pro 3!

Som titeln antyder söker jag ett efter en monteringssats till mitt nya moderkort, eftersom stöd för AM4 uppenbarligen inte existerade när Pro 3 rullade av banden.
Om det är någon som har ett liggande som de inte har använding för så vore jag evigt tacksam! Wraith Prism är helt okej, men den är inte optimal vid överklockning.

Mvh, Andreas

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk
Medlem
Permalänk

Tänkte se ifall någon inom rikets gränser kunde vara behjälplig innan Tänker mig att det tar ett par veckor för dem.

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av aggrocult:

Tänkte se ifall någon inom rikets gränser kunde vara behjälplig innan Tänker mig att det tar ett par veckor för dem.

Nää då. Beställde i Tisdags förra veckan. Fick den i Måndags.

Permalänk
Skrivet av elixyr:

Nää då. Beställde i Tisdags förra veckan. Fick den i Måndags.

Åh fan! Slungar iväg ett mail bara utifall då Skulle jag sitta med två kit så gör inte det något, kan alltid dyka upp någon i behov av ett.

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD