SFF build på G!/ ALLT SÖKES/ Chassi/ SFX PSU/ AMD RYZEN/ m-ITX mobo/ 2-slot GPU/ LP RAM/ AIO/ LP luftkylare m.m.

Permalänk
Medlem

SFF build på G!/ ALLT SÖKES/ Chassi/ SFX PSU/ AMD RYZEN/ m-ITX mobo/ 2-slot GPU/ LP RAM/ AIO/ LP luftkylare m.m.

KÖPES!

Söker i första hand chassin som Louqe Ghost S1 (Tophats är också av intresse) / Dan Cases A4-SFX / NCase M1 / Kolink Rocket / eller dylikt - KOM MED FÖRSLAG!

Har bestämt mig att köra AMD Ryzen 3xxx - söker alltså både CPU & m-ITX mobo för AM4 socket. Äldre AM4 moderkort måste vara uppdaterade för 3xxx-Serien.

Behöver även övriga delar för ett bygge i något av ovanstående chassin, vi håller oss till 2-slots Grafikkort max 45mm tjocklek - ALLT UTOM LAGRING SÖKES!

BOMBA PÅ MED FÖRSLAG 🤪

Skicka PM eller skriv i tråden vad ni säljer!

Tar kontakt via PM med er som kommit med förslag ifall det är intressant - detta för att hålla tråden lite renare

...uppdaterar löpande i tråden om jag köpt något

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en Dan SFX A4 (v1 från kickstarter) om det kan vara intressant?

Kan eventuellt få fram en 450W gold SFX PSU om det behövs också.

Permalänk
Medlem

Har 2x8gb g.skill trident z rgb 4133mhz minnen, tänkte mig 2000kr för de. Har även ett evga rtx 2080 xc ultra gaming, 6000kr för de

Permalänk
Medlem

Har ett sfx corsair 450 watt om du tror att det räcker till

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535

Permalänk

hej!

Har ett Ghost S1 Ash + small Top hat, i nyskick med förpackning.
Har även Noctuas NH-L12 och ett nätagg Corsair SF600 V2 Platinum, om det är av intresse.

Väldigt sparsamt använt. PMa om du är intresserad.

Mvh

Permalänk
Medlem

Tja!
Jag har ett Noctua NH-L9x65 kylare fast med ingen mounting plate. Mounting plate finns på komplett för 80 spänn eller 99 på inet (med gratis frakt).
Mvh

Permalänk
Hedersmedlem

Sugo sg7 intressant?

Inkluderar psu
Skickades från m.sweclockers.com

Har kylare mm, du kan ta den som den är med mobo, CPU osv utan HDD/gfx om du vill. Tänker mig inte så mycket för allt. Kul om det kommer till användning

Eller gfx kan jag skaka fram något gammalt, beror ju på vad du ska ha den till

Permalänk
Medlem

Säljer gärna min Ryzen 3600x
2060 super OC (1815 boost clock)
Samt 16gb(2×8gb) ram 3200mhz https://www.gigabyte.com/se/Graphics-Card/GV-N206SGAMING-OC-8... https://www.webhallen.com/se/product/236943-Corsair-Vengeance...

7000kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Länk
Permalänk

@Rallemulle87: Hur mycket ska du ha för ghosten?