Vega 56 Powercolor red dragon med eftertraktade samsung minnet. (64 Bios)

Permalänk
Avstängd

Vega 56 Powercolor red dragon med eftertraktade samsung minnet. (64 Bios)

Tja, säljer nu min gamla trotjänare då jag skaffat ett 2080ti. Det är ett sjuk bra kort för pengarna. Bättre får man inte i den prisklassen, speciellt med det minnet som den här har, Bios är flashat till vega 64 så den har liknande prestanda som den. Otroligt bra och klockvänligt kort som spöar rtx 2070.

https://www.amazon.com/PowerColor-56-DisplayPort-AXRX-8GBHBM2...

Kika in den här! -> https://www.youtube.com/watch?v=w6gpxe0QoUs&t=3s

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag plockar gärna kortet för 2000. Måste dock avvakta 1-2 dag innan jag kan betala dig om det går bra.

Permalänk
Avstängd

@Bankai: Alright, väntar tills dess då, annars är det först till kvarn om någon annan bjuder mer för det! Väldigt eftertraktat kort som sagt! Mvh

Permalänk

2100+frakt för kortet

Permalänk
Medlem

Ett litet varningens ord bara för potentiella köpare:

I tisdags förra veckan köpte och betalade jag för en i5 6600k processor från trådskaparen (se trådskaparens separata annons på denna). Jag har ännu inte fått något paket hemskickat, inte heller något nummer för spårning av paketet. Detta trots att jag uttryckligen bad om att få processorn skickat spårbart samt att jag betalade extra (63kr) för spårbar frakt. Jag håller tråden uppdaterad med hur det går med mitt köp och hoppas på det bästa...

Om jag får min processor tar jag naturligtvis bort detta meddelande

Permalänk
Skrivet av guos89:

Ett litet varningens ord bara för potentiella köpare:

I tisdags förra veckan köpte och betalade jag för en i5 6600k processor från trådskaparen (se trådskaparens separata annons på denna). Jag har ännu inte fått något paket hemskickat, inte heller något nummer för spårning av paketet. Detta trots att jag uttryckligen bad om att få processorn skickat spårbart samt att jag betalade extra (63kr) för spårbar frakt. Jag håller tråden uppdaterad med hur det går med mitt köp och hoppas på det bästa...

Om jag får min processor tar jag naturligtvis bort detta meddelande

Tack, det uppskattas!

En bild på grafikkortet med användarnamnet på en lapp hade kanske inte varit så dumt?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

@guos89: ??? Din processor är skickad med brev, moget att skriva såhär!

Permalänk
Avstängd

Kommer eventuellt en köpare imorn och tar grafikkortet på plats för 2200 iaf, men bjuder någon mera så kan det diskuteras!

Permalänk
Medlem
Skrivet av baowz:

@guos89: ??? Din processor är skickad med brev, moget att skriva såhär!

Jag menar inget illa, om det är som du säger och processorn dyker upp imorgon uppdaterar jag inlägget såklart jag tycker det är lite märkligt dock när du skrev att du skulle skicka processorn i tisdags och jag ännu inte fått något, brevet borde kommit fram redan i torsdag. Lite märkligt också att du skickar processorn i ett vanligt brev när jag betalade för spårbar frakt.

Återkommer imorgon! Edit: fortfarande ingen processor.

Permalänk
Avstängd

@guos89: Drog ut på tiden lite innan jag fick iväg det tyvärr men det är skickat så bör dyka upp den här veckan garanterat.
och nån spårbar frakt var det inget tal om först vad jag var medveten om iaf, men jag kan swisha tbx dem 60kr om det nu var så

Här kommer en bild till er andra förövrigt. https://ibb.co/JQW7Yj6

Permalänk
Permalänk

Tyrack för bilden

Mitt bud står fast vid 2100kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

@Worthalles: Alright, har bud på 2200 av en kille som kunde hämta ikväll dock

Permalänk
Skrivet av guos89:

Jag menar inget illa, om det är som du säger och processorn dyker upp imorgon uppdaterar jag inlägget såklart jag tycker det är lite märkligt dock när du skrev att du skulle skicka processorn i tisdags och jag ännu inte fått något, brevet borde kommit fram redan i torsdag. Lite märkligt också att du skickar processorn i ett vanligt brev när jag betalade för spårbar frakt.

Återkommer imorgon! Edit: fortfarande ingen processor.

Fortfarande inget i brevlådan?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Worthalles:

Fortfarande inget i brevlådan?

Skickades från m.sweclockers.com

Tyvärr inte.

Permalänk

@guos89: ok, tack för responsen.

Drar tillbaka mitt bud tillsvidare.

Permalänk
Avstängd

@guos89: Väldigt skumt! Du kan sova lugnt iallafall skulle det inte dyka upp så betalar jag självklart tillbaka pengarna. Ge det veckan ut åtminstonde, postmord är ett stort skämt tyvärr..

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Avstängd

Blev precis sålt nu, så alla vet Tack för visat intresse! gick för 2200kr med frakt om någon var nyfiken på det.