Testpilot: AOC CU34G2X/BK – ultrabred med 144 Hz till bra pris

Trädvy Permalänk
Bildexpert 📺
Thomas Ytterberg
Registrerad
Mar 2013

@Aktsu: Lite klurigt att se kanske men Björns bild visar två stycken HDMI och två stycken DP-kontakter:

Det är väldigt vanligt att tillverkarna har varierande och avvikande uppgifter på sina hemsidor. Den som matar in uppgifterna på webben har i princip aldrig produkten framför sig. Snarare ett Excel-ark stort som ett lakan där samma skärm kan förekomma i olika varianter i olika regioner.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2012
Skrivet av Laxpudding:

@Aktsu: Lite klurigt att se kanske men Björns bild visar två stycken HDMI och två stycken DP-kontakter:

https://cdn.sweclockers.com/artikel/bild/79432?l=eyJyZXNvdXJjZSI6IlwvYXJ0aWtlbFwvYmlsZFwvNzk0MzIiLCJmaWx0ZXJzIjpbInQ9YXJ0aWNsZUZ1bGwiXSwicGFyYW1zIjpbXSwia2V5IjoiYjdkN2FkNmE0MDkzYzVhZmRjYjhiNGIzNzY3NmE4NjgifQ%3D%3D

Det är väldigt vanligt att tillverkarna har varierande och avvikande uppgifter på sina hemsidor. Den som matar in uppgifterna på webben har i princip aldrig produkten framför sig. Snarare ett Excel-ark stort som ett lakan där samma skärm kan förekomma i olika varianter i olika regioner.

Ja jag såg den, men sen har Inet bilder på sin produktsida där det bara finns en DP. Tänkte ifall det kommer 2 versioner eller om de ändrat sig mellan recensionsexemplaret och den som verkar lanseras.

Trädvy Permalänk
Bildexpert 📺
Thomas Ytterberg
Registrerad
Mar 2013

@Aktsu: Samma svar där också. Den som sitter på Inet m.fl. butiker och korvstoppar databasen har inte produkten framför sig. Så den rimligare och "samma gamla vanliga" förklaringen är att det fel uppgifter och fel bilder. Men vi kan pinga in @AOC Sverige så kanske vi får besked.

Trädvy Permalänk
AOC
Registrerad
Feb 2018

@Laxpudding: Hej, Jag har dessvärre ingen jag fysiskt kan titta på just nu, men enligt alla mina listor har den 2st HDMI och 1st DP.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2012

Då blev den genast ointressant, ingen idé att uppgradera till typ samma specs jag har men 144 vs 120 Hz. Då vill jag nog ha IPS.