Senaste klarade spel?

Permalänk
Medlem

Outer Worlds och Phoenix point, båda var otroliga besvikelser, hade höga förväntningar av båda.

Som tur var köpte jag dem inte utan ingick i game pass som jag fick med CPU:n helt oväntat.

Bara spelat online-spel sen dess.

Permalänk
Medlem

Klarade A Plague Tale: Innocence igår. Ganska medioker gameplay men vackra miljöer och ok story räddade det. Rekomenderas om det dyker upp på någon steamsale igen.

Visa signatur

R7-3700X, B450M Mortar MAX, 32GB DDR4 @ 3200, RTX 2080, Corsair CX650M Rev2

Permalänk
Medlem

Gta Vice City i höstas. Hade inte brytt mig om att klara ut storyn innan.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

WS: MSI B350M Mortar | AMD Ryzen 7 1700 | PH-TC14PE | 32GB DDR4 3000MHz | 120GB Intel 530 | 2*500GB HDD | Intel Arc A750 8GB | 2*BenQ G2420HDB
Router: Gigabyte GA-870-UD3 | AMD Phenom II x6 1055t @ 2600MHz, 1.25V | 12GB DDR3 | 2*250GB HDD @ RAID1 | 4TB HDD
Laptop: Thinkpad X220 4291-QF6

Permalänk

Link 2 på nes . Minns det som svårare än va det va.

Permalänk
Medlem

Witcher 3 ink DLC

Visa signatur

Game: i7 6700K, 32Gb DDR4, EVGA GeForce GTX 1080 Ti 11GB SC2 Hybrid Gaming
HTPC: Ryzen 5 5600X, 16Gb DDR4, GTX 1050 Ti 4GB
NAS1: Ryzen 5 4600G , 16Gb DDR4, 284TB
NAS2: A10-7860K, 16Gb DDR3, 408TB
Router (pfSense): i3 9100, 16Gb DDR4

Permalänk

@Svantesson666: Hur var Sundered? Har det på Epic store och är lite sugen.

Permalänk

Minns inte ens senaste spelet jag spelade klart. Super Mario 3? Svårt att sitta med singel player, även om det finns många spel jag, hade velat klara ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fan, det var längesen jag klarade ett spel nu. Det var nog Uncharted 4 förra vintern. WoW Classic dominerar min speltid.

Nu har jag flera som jag spelar till och från, men aldrig hinner med att riktigt fördjupa mig i. Horizon, Jedi Fallen Order, RDR2, Spiderman och Last of Us remastered (näästan klar tror jag).

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem

GTA V. Tog ett långt break, men till slut tog jag upp de och spelade ut storyn.
Förtillfället har jag ett break från RDR2.

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Avstängd

Jag försöker fly från Tarkov, men jag kommer fan aldrig ut.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk

Hellblade Senua's sacrifice. Bra lir!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Red Dead 2! Det tog ungefär 80 timmar för mig att klara och då gjorde jag det mesta med undantag för vissa easter eggs och liknande. Fantastiskt berättande och röstskådisar i det spelet må jag säga.

Nu har jag börjat spela Red Dead Online, när spelet väl fungerar är det rätt kul.

Permalänk
Medlem

Körde precis igenom Assassin's Creed: Odyssey. Jag gillade det, även om det kändes mer standard rpg än ett ac-spel. Inga dlc, men tror det tog ca 70-80 timmar, steams siffror på 125 stämmer ju inte då det räknar med alla afk-timmar man får som småbarnsförälder

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

Fixade det sista för 100% i Journey to the Savage Planet för ett par dagar sen, tror det är första spelet för i år.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Spelade klart Raft med en vän nu i januari. Riktigt fint spel men jag längtar till lite mer innehåll / DLC.

Visa signatur

🟢 Main: Ryzen7 5800X | Strix x470-I | 32GB | RTX2070S | Samsung C49RG9
🔵 unRaid: Ryzen5 2700X | B450M DS3H | 32GB
🟠 Tfn: Google Pixel 7 Lime Green

-:| @ eller citera för svar |:-

Permalänk

Terminator Resistance. Riktigt nice. Knyter ihop säcken väl med första och andra filmen. Broforce klarades även ut nyss. Perfekt soffspel med polare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Plöjde igenom Borderlands 3 förra helgen (storyn då 22h played)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Core i9 9900k - ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING - 4x8GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz - GTX1080TI - Corsair RM850i - NH-D15 - Windows 10 Pro
Krysslådahelvarv slim 320gb - Sega Dreamcast - Playstation 3 FAT 60GB
Sony Xperia 1 III

Permalänk
Medlem

Klarade precis Ghosts 'n Goblins på NES efter mycket blod/svett/tårar/svordommar/etc

Visa signatur

[Amd 2500+ @ 3200+] ¤ [Abit NF7] ¤ [1024 ddr @ 400 mHz] ¤ [Radeon 9600 pro] ¤ [Maxtor diamond max 160Gb] ¤ [Lain li PC 60]

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3916792...

Permalänk
Medlem

Skyrim på switchen om man räknar main quest som att klarat ut spelet..

Annars super Mario odyssey.

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Föredetting

Har blåst igenom storyn i Far Cry 3 för första gången i år, sedan körde jag Far Cry 4 för andra gången av bara farten.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Darksiders 2. Ska väl börja med Darksiders 3 så småningom men just nu är det Red dead. Har väl hunnit spela i 1.5-2 timmar än så länge. Hållt på sen Dreamhack...

Visa signatur

//The Mighty Spawn Of Lille Skutt

Permalänk
Medlem

@uberpwnage: Röjigt skulle jag säga. Rätt trevligt och svårt att slita sig ifrån. Jag spelade ut det som corrupted. Förstod inte ens att man kunde välja att spela som corrupted eller embrace innan jag klarade det. Hade jag förstod vad som var skillnaden hade jag dock ändå spelat som corrupted.
Allt som allt ett spel som definitivt är värt att spela.
Tips. Lägg "pengar" på Luck (vill minnas att den heter så) som gör att du får mer pengar per dödad fiende. Om du levlar upp den så snart du har möjlighet kommer du lätt att ha råd att maxa ut din gubbe innan spelet är över. Railgunvapnet som man har som extra vapen måste för övrigt vara ett av de sämsta BFG-vapen som någonsin funnits i ett spel... haha
Ha det så roligt i slakten av en miljon fiender!

Permalänk
Medlem

Spider Man till PS1. Oerhört svårt.

Permalänk
Medlem

Är ledig så klarade precis Resident Evil 2 (2019) igen. Claire A, Hardcore mode. Grymt spel förutom de urusla bullet sponge-bossarna. Tur kniven gör mer skada i takt med ökande framerate.
Även värt att lyfta att jag nyligen vart klar med mitt mål att klara FTL på Hard med samtliga skepp (tog flera år, har dock två väldigt slumpmässiga achievements kvar innan 100%). Även Tetris Effect Journey Mode på högsta svårighetsgrad, fantastiskt spel.

Visa signatur

Asus Rog Strix X570-F | AMD Ryzen 9 3900X | G.Skill 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 Trident | Noctua NH-U12A | Asus Geforce RTX 2070 Super 8GB DUAL OC EVO | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold | Corsair Force MP600 1TB | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Fractal Design Define C TG | Acer 27" Predator XB273K | QPAD MK-85 (Brown) | Razer DeathAdder Chroma | Logitech Z623 | Sennheiser GAME One
http://www.youtube.com/channel/UCl0ZJPJ7XZkjvUoR7zgPOLg

Permalänk

Divinity Original Sin - Enhanced Edition

Var riktigt kul att kämpa sig igenom och så här i efterhand kan jag inte släppa musiken!

Permalänk

DragonQuest XI på switch. Tog mig drygt 90 timmar. Perfekt på bussen. Ska se om jag orkar lägga tid på 100%.

Visa signatur

| CPU: Intel i7 2600K 4,5Ghz | CPU-Kylare: Corsair H60 | MB: Gigabyte G1.SNIPER |
| GPU: Asus GTX 980ti DC3 OC | RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 16GB |
| PSU: Corsair AX850 | Chassi: FD Define Mini C |
| SSD: Samsung EVO 850 250gb, Samsung EVO 850 500gb |
| Lagring: WD Caviar Green 3x2TB 1x4TB |

Permalänk
Medlem

@Träfilosofen: Har du inte spelat uppföljaren så gör det omedelbums!

Senaste spelet jag klarade var nog Spyro: reignited triology till pc runt julledigheten. Mycket trevligt att uppleva sina favoritspel från barndomen i nytappning.

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Skrivet av Svantesson666:

@uberpwnage: Röjigt skulle jag säga. Rätt trevligt och svårt att slita sig ifrån. Jag spelade ut det som corrupted. Förstod inte ens att man kunde välja att spela som corrupted eller embrace innan jag klarade det. Hade jag förstod vad som var skillnaden hade jag dock ändå spelat som corrupted.
Allt som allt ett spel som definitivt är värt att spela.
Tips. Lägg "pengar" på Luck (vill minnas att den heter så) som gör att du får mer pengar per dödad fiende. Om du levlar upp den så snart du har möjlighet kommer du lätt att ha råd att maxa ut din gubbe innan spelet är över. Railgunvapnet som man har som extra vapen måste för övrigt vara ett av de sämsta BFG-vapen som någonsin funnits i ett spel... haha
Ha det så roligt i slakten av en miljon fiender!

Bra tips. Tack!

Permalänk
Medlem

Senaste jag klarade är nog Cuphead

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Lightmatter. Helt ok pusselspel om man gillade t.ex. Portal eller Talos Principle. Kanske inte riktigt samma nivå som dom två men trevligt litet spel att köra igenom på en kväll.