Dell P2415Q 4K IPS mycket fint skick, knappt använd, org kartong/emballage

Permalänk

Dell P2415Q 4K IPS mycket fint skick, knappt använd, org kartong/emballage

Dell P2415Q 4K IPS mycket fint skick, sparsamt använd, varit nerpackad i kartong senaste 4 1/2 år då jag använt annan skärm. Enorm skärpa, perfekt till bildredigering, finns "snabbt läge" för spelande.

https://www.inet.se/produkt/2208590/dell-24-p2415q-uhd?utm_so...

Nypris runt 4500 kronor

Kom med ett bud hur mycket ni vill ge för produkten.

Köparen står för frakten och slutligt pris skall betalas innan produkten skickas, antingen via Swish eller överföring till vanligt bankkonto Swedbank, alt kan avhämtas utanför Trelleborg.

Vid frågor så PM alt skriv här

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du något riktpris?

Visa signatur

---

Permalänk
Permalänk

1100

Visa signatur

ajax

Permalänk
Skrivet av Gorian:

Har du något riktpris?

Skrivet av MegaSvinto:
Skrivet av van der vaart:

Hej alla. Hade inte fått meddelande om att någon skrivit i tråden, men nu ser jag att ni är ett par stycken som har skrivit.

Den är som sagt som ny, inte använd många timmar, billigast på prisjakt ligger på 4198:- så mitt riktpris är runt 1750 kronor som det ser ut, annars tror jag att jag behåller den som reservskärm om det skulle behövas, men har ej bestämt mig, så kom med bud om ni vill, men 1750 så släpper jag den direkt.

Permalänk
Skrivet av sharadkingboy:

Hej alla. Hade inte fått meddelande om att någon skrivit i tråden, men nu ser jag att ni är ett par stycken som har skrivit.

Den är som sagt som ny, inte använd många timmar, billigast på prisjakt ligger på 4198:- så mitt riktpris är runt 1750 kronor som det ser ut, annars tror jag att jag behåller den som reservskärm om det skulle behövas, men har ej bestämt mig, så kom med bud om ni vill, men 1750 så släpper jag den direkt.

1300

Visa signatur

ajax