Fractal R6 svart & Seasonic 850w platinum bytes mot ITX-chassi & sfx nätagg. Söker även itx-moderkort till ryzen

Permalänk

Fractal R6 svart & Seasonic 850w platinum bytes mot ITX-chassi & sfx nätagg. Söker även itx-moderkort till ryzen

Som rubriken lyder så är jag ute efter att byta ett Fractal Design R6 i svart mot ett ITX-chassi. R6-chassit är i gott skick och har 5 140mm fläktar installerade men jag är osäker på om alla tillbehör finns kvar. I samma veva vill jag även byta ett Seasonic 850w platinum (modell SS-860xp2) mot ett sfx-nätagg på minst 450w. Tar även bud på komponenterna!

Är också intresserad av ett b350/b450/x370/x470 moderkort med itx formfaktor.

Ser helst att affär kan göras mellan fyra ögon. Bor i Norrköping men pendlar till Växjö så kan mötas upp på vägen. I värsta fall kan nätagget skickas. Har dock ej kvar originalkartong.

Kan skicka bilder vid intresse!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan du skicka lite bilder på chassiet? O vilka tillbehör är det som saknas tror du?
Samt vilken prisbild tänker du?

Visa signatur

MOBO: MSI Z370 Gaming Pro Carbon, CPU: Intel i7-8086k with Fractal Design Celsius s36, RAM: Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 16GB, GPU: MSI 2080TI Gaming X Trio. Monitor: ASUS MG278Q, CASE: Fractal Design Define S2