Bilder på ditt senaste inköp (2020) [inga produktbilder]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Isla de Muerta
Registrerad
Okt 2009
Skrivet av Blackwizard:

Men ingen rgb

Skickades från m.sweclockers.com

Den uppoffringen kan jag göra, idag har ingen av mina prylar RGB.
Stängt av både moderkort och GPU för att ha en svart stilren rigg som inte stör eller ser ut som ett disco

CPU: 3600 / NH-U12A
GPU: 2070s ~2050Mhz
RAM: 16GB 3200Mhz

Tips: Akta dig för forum experterna, fråga tillverkaren istället.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för förslag på beställningsjobb! PM'a mig. • Mer på Instagram
YouTube - Gör lite såsaker här ibland, unboxing, drönar/go-pro saker och dyl. •

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av hakd:

G Wolves Haiti, Helt sjukt imponerad.
2 par extra glides (otroligt bra, bättre än Glorious).
Grepptejp/håltäckare
Extra klickare
Klistermärke med musstats (vem som nu vill ha det)
Mjukaste lättaste sladden jag någonsin har sett/känt IRL.

Testade innan jag slutligen hittade min favorit Haiti.
Glorious O (För stor för mig, känns klumpig)
Glorious O- (för lite, handen krampar konstant av att hålla den)
Xtrfy M4 (Stenhård sladd och dåliga glides var en buzzkill annars bra grepp)

https://i.imgur.com/Thr6jGZ.jpg

Ska där inte vara en extra paracord också, sett på reviews och står på maxgaming också

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2015
Skrivet av Nivity:

Ska där inte vara en extra paracord också, sett på reviews och står på maxgaming också

Den ligger under plasten i botten av lådan så han har säkert bara missat den

Själv har jag bla köpt denna, 60mm tjock och 2,1kg tung

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Isla de Muerta
Registrerad
Okt 2009
Skrivet av Nivity:

Nu när du säger det så var jag tvungen att kolla och visst fanns det det med under plasten i förpackningen.
Det är verkligen en egen liga på deras sladdar så en extra skadar inte

CPU: 3600 / NH-U12A
GPU: 2070s ~2050Mhz
RAM: 16GB 3200Mhz

Tips: Akta dig för forum experterna, fråga tillverkaren istället.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

Kanske finns några fler /r/flashlight-läsare här som är intresserade av ficklampor? Blev två till brukslampor för mig, går inte att ha för många. Convoy s2+ med 7135x8-driver, neutral-vit XML2 T6-3B emitter, banggood sålde dessa för $10 us stycket. Mer prisvärda ficklampor får man leta efter, 100 kr för ~700 riktiga lumen.

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Jan 2008
Skrivet av Asce:

Har ett par Sennheiser HD600 som jag haft länge, men alltid kopplade direkt in i datorn. Kom på att jag nog kunde få ut mycket bättre ljud ur dem. Så jag skaffade ett s.k. "Schiit stack". Magni 3+ Hörlursförstärkare och en Modi 3 DAC. Dessa kopplade jag ihopa med högkvalitativ kabel,
"Van Damme - Monster Silver Plated OFC RCA Phono Cable Blue braided 0.15m". Mycket riktigt, klart bättre ljud än innan faktiskt. Helt annat djup och bättre nyanser.
https://i.gyazo.com/0c83661c093c863df61c475d31628172.jpg
https://i.gyazo.com/299564b544b90db8d044de5577c29435.jpg

Beställde du från deras hemsida? Tycker frakten är för dyr där.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Nov 2006

Xiaomi Mi Band 4
Google Home Nest Hub
Ring Fit Adventure Nintendo Switch

Chassi: Corsair Crystal 460X RGB Moderkort: ASUS Z170 PRO GAMING
CPU: i7 6700K @ 4.7Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR4 2800Mhz CL14
GPU:
ASUS STRIX GTX 1080 DCUIII Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tagentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: ASUS ROG Delta Kylning: 5X Noctua NF-P12 120mm Skärm: AOC 24" C24G1 144HZ Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2007

@LeVvE: Jag beställde på www.schiit-europe.com. Frakten blev 16.53 Eur.

Dator: ROG Maximus XI Hero | i9 9900K | Corsair H115i | Samsung 960 PRO 512GB M.2 | Samsung 970 PRO 1TB M.2 | GTX 1080Ti FTW3 | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz | EVGA Supernova G2 750W | Asus XB271HU 1440p 165Hz G-sync |

Ljud: Schiit stack: Magni 3+ AMP | Modi 3 DAC - Sennheiser HD600

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011

Ett nytt mindre tangentbord.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2003

Hur känns ducky?

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av Blackwizard:

Hur känns ducky?

Lite tidigt att säga, men än så länge gillar jag känslan att skriva på den bättre. Gick från Röda brytare till Bruna, nackdelen är avsaknaden av dedikerade mediaknappar men med lite övning så lär jag vänja mig vid macro kombinationerna på Ducky.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011

En ny vattenblandare räknas väll? Haha

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2008

Du hade varken tid att diska eller rotera bilden ser jag

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2014

Klart som fan det gör. En av de vettigare inköpen som blivit postat 😉

Jag har för många prylar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av Haglund:

Du hade varken tid att diska eller rotera bilden ser jag

Nu med ny blandare kan du ge dig på att det blir av att diska mer.
Och av någon anledning så roteras vertikala bilder från discord automatiskt, vet inte varför.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002

Den dära festivalen @Webhallen just nu innehåller en hel del godbitar !

Plockade upp 2st iPhone 7 32GB + skärmskydd med bra rabatt.
Nu blir mor och far glada utav en uppgradering

Edit: La till videon i detta inlägget istället då det vart lite "hmmpf" i tråden.
Video och bilden i detta inlägg har ju faktiskt med varann att göra så det kändes som den bästa lösningen.

Pixel Artist - Öppen för förslag på beställningsjobb! PM'a mig. • Mer på Instagram

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013

Självklart blev det en semla på fettisdagen! Blev dock något oortodoxt en Nutella variant

Intel I7 7700K - GTX 1070

Trädvy Permalänk
Rekordmedlem
Plats
Salstad
Registrerad
Feb 2009
Skrivet av ultranooben:

Självklart blev det en semla på fettisdagen! Blev dock något oortodoxt en Nutella variant
https://i.gyazo.com/25603fadda0679237d9af45697cd480e.jpg

Åt katten också upp brödet eller tog den bara grädden ?

Ryzen 5 2400G, Asus ROG STRIX B350-F Gaming, 500GB Samsung 970EVO NVMe M.2 och en väldig massa masslagring. Seasonic Focus+ Gold 650W, Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K
Främre ljudkanalerna återges via Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop, mätmikrofon och en Colorimeter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013
Skrivet av mrqaffe:

Åt katten också upp brödet eller tog den bara grädden ?

Han får snällt hålla sig undan medan denna intas

Intel I7 7700K - GTX 1070

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2003
Skrivet av andreas_dock:

Alltså inte för att vara den som är den, men.
"Regler:
Tanken är alltså att posta bilder på ditt senaste inköp. Det kan handla om allt från datordelar till bilar, strumpor, juicepaket eller impregnerat virke."

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

@ZyntaX: Det står bilder i trådrubriken. Inte stillbilder eller fotografier. Finns ju även rörliga bilder så att säga. Så tolkar jag i alla fall det.

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tullinge
Registrerad
Jun 2005
Skrivet av fantomsmurfen:

@ZyntaX: Det står bilder i trådrubriken. Inte stillbilder eller fotografier. Finns ju även rörliga bilder så att säga. Så tolkar jag i alla fall det.

rörliga bilder brukar heta film...

Ryzen 3700x @ auto, Palit GTX 1080 GR Premium

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2003
Skrivet av fantomsmurfen:

Tydligen möjligt att tolka det olika. En bild är en bild. Video är video. För mig.
Är man så självgod att man måste lägga upp videos på sig själv utan anledning/efterfrågan så hittar man nog anledningar vare sig de finns i reglerna eller ej.
I detta fallet är det alltså rörliga bilder enligt dina mått att mäta. Där inga produkter alls visas. Vilket är hela poängen med den här tråden som jag förstått det.

Jag är 3 dagar snusfri, så hugger på allt just nu Oavsett så förstår jag inte behovet av att synas och höras på det här viset utan någon som helst anledning.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av ZyntaX:

Tydligen möjligt att tolka det olika. En bild är en bild. Video är video. För mig.
Är man så självgod att man måste lägga upp videos på sig själv utan anledning/efterfrågan så hittar man nog anledningar vare sig de finns i reglerna eller ej.
I detta fallet är det alltså rörliga bilder enligt dina mått att mäta. Där inga produkter alls visas. Vilket är hela poängen med den här tråden som jag förstått det.

Jag är 3 dagar snusfri, så hugger på allt just nu Oavsett så förstår jag inte behovet av att synas och höras på det här viset utan någon som helst anledning.

Jag förstår din poäng, och jag tog åt mig utav det.
Då återgår vi till vanliga toner nu och håller oss till topic.
Kommer fortsätta att göra filmer, då många uppskattar det, men då med produkter rakt av.

Ett stycke Xbox Elite Controller Series 2 !