SweClockers Meet & Geek i Östersund den 28 februari!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Tune:

Woohoo! Jag kommer!

Woho, välkommen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Har pratat med chefen på Allstar nattclub och berättat at vi efter Artut funderar på att röra oss vidare. Vi har fri entré och eventuellt fri garderob om vi dyker upp före 12-slaget och talar om att vi tillhör "data-gänget". Det är förstås valfritt men jag tänkte dela med mig av infon i alla fall.
/Daniel

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av medion78:

Har pratat med chefen på Allstar nattclub och berättat at vi efter Artut funderar på att röra oss vidare. Vi har fri entré och eventuellt fri garderob om vi dyker upp före 12-slaget och talar om att vi tillhör "data-gänget". Det är förstås valfritt men jag tänkte dela med mig av infon i alla fall.
/Daniel

Skickades från m.sweclockers.com

Super, bra styrt!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Woop! Då är det mindre än 24 timmar kvar till vi sitter på Artut, käkar pizza, dricker öl och är på gång att köra quiz med priser från forumets favorit bland företagsrepresentanter – @Corsair Johan! Jag är tillsammans med @JonasT och @Kenneth i Östersund skapligt tidigt. Blir det så att vi har tid över innan klockan 18:00 drar vi ett inlägg i tråden om vart vi befinner oss.

@Jointe1992 @dpanter @KeTonic @freddyfresh @helge4 @Haptic @TTEX @Jerkanftw @erik_rgnr @eddan4 @Pitr- @aggrocult @Andre_H @Xougar @Swivl @zogez @Jango17 @Tagnard @MrWorm @Belop @medion78 @matriam @samuel.nilsson @LongNails77 @Tune

Vi ses imorgon gott folk!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hej igen.
Har fått bekräftat att Allstar även bjuder på garderobsavgiften i morgon kväll för dom som vill gå dit efter Artut. Vet inte vad dom har för inträde och avgifter i vanliga fall men nu slipper vi det i alla fall.
/Daniel

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@medion78: De brukar ta runt 80 spänn för inträde/garderob, men det är ju pengar man kan lägga på birz istället
Bra jobbat!

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av aggrocult:

@medion78: De brukar ta runt 80 spänn för inträde/garderob, men det är ju pengar man kan lägga på birz istället
Bra jobbat!

Kanske inte så mycket för var och en, men blir vi 20 personer så bjuder dom ju på 1600 kr, och det är ju riktigt schysst.
Apropå det så kanske dom förtjänar ett tack i eventuell uppföljande artikel här på swek om det blir nån sådan.
/Daniel

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kan nog inte komma ikväll, Jobbet ställer till det, Kanske dyker upp efter jobbet 22 tiden.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av zogez:

Kan nog inte komma ikväll, Jobbet ställer till det, Kanske dyker upp efter jobbet 22 tiden.

Aj då! Hoppas vi ses senare då.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Grymt kul att ni är i Östersund. Var väldigt sugen att ta tåget och joina er men valde att prioritera att ta det lite lugnt ikväll efter en lång vecka på jobbet...
Hoppas ni kommer till Sundsvall snart eller att ni kör ett till party i Östersund snart igen.

Permalänk
Snusfri

Ja, hade man inte åkt till värmen i Spanien så hade jag kommit med, men ha en grym kväll nu ni som ska dit 😁

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Jag orkar inte åka hem emellan, så drar nog dit lite tidigare

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Sidde:

Grymt kul att ni är i Östersund. Var väldigt sugen att ta tåget och joina er men valde att prioritera att ta det lite lugnt ikväll efter en lång vecka på jobbet...
Hoppas ni kommer till Sundsvall snart eller att ni kör ett till party i Östersund snart igen.

Sundsvall blir absolut av nån gång! Annars kanske jag drar ihop något halvspontant i Gävle under sommaren.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Blir inget drickande för min del men dyker upp alldeles snart.

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk

Varför är ni i ingenting av ingenting! Hör av er när ni landar på Norrlands kusten!

Visa signatur

Min burk:Asus Z170 pro gaming, 7700K@4,6, Hyper 212 Evo, 2x8GB Crucial Ballistix Sport ,Asus GTX 1060 Strix 3GB, SSD Intel 180GB, WD Ecco green 1TB, EVGA Supernova G2 750W, Fractal D R4. Samsung S24F352FH. Corsair Raptor K40, Steelseries Kana Thor.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Tomas1966:

Varför är ni i ingenting av ingenting! Hör av er när ni landar på Norrlands kusten!

Ptja, kan bara vara på ett ställe samtidigt.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@aggrocult @MrWorm Hur går det för er?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Fan vad kul för er alla! Skulle gärna vara med någon gång nu när ungarna börjar bli lite större och det inte är kris varje kväll.

Permalänk

Tack för ikväll!

Tack för en trevlig kväll grabbar!

Permalänk
Medlem

Aahw... synd man inte såg detta förut då

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av MelissaSkywalkz:

Tack för en trevlig kväll grabbar!

Tack själv! Stay active.

Skrivet av {SWEC}Rool82:

Aahw... synd man inte såg detta förut då

Verkligen! Tycker ändå vi bumpat det här flitigt, men synd du missade. Vi sitter fortfarande kvar och lär gå vidare om du fortfarande är sugen.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Inga bilder på maten?
Bättre kan ni!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Besvikelsen när man pröjsar inträde till Allstar och ingen kommer </3 @dpanter

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Tack för igår!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Besvikelsen när man pröjsar inträde till Allstar och ingen kommer </3 @dpanter

Å fan, vi tappade bort varandra där! Vi knatade bort till O'Learys och insåg att det var nog dags att göra kväll när de skulle stänga inträdet vid halv tre på natten och det var typ 4 personer kvar av SweC-gänget.

Toppenkväll på alla sätt! Stort tack till samtliga!

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Permalänk
Medlem

Tack för en skoj kväll 🙂 Vi bröt upp från Allstar strax innan tolv. Antar att sex timmar på krogen blev gränsen för två trötta 40åringar 😜
I alla fall jättekul att träffa er alla! Hoppas det blir fler gånger.
/Daniel
Ps. Redigerar lite. Hade jag vetat att du var på G Jacob så hade jag väntat. Men vi såg inte till nån när klockan var tio i tolv så vi gav upp. Ds.

Ny information
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Tack för en helgrym kväll allesammans! Tycker ta mig tusan alla träffarna vi haft norrut varit någonting alldeles extra och ser fram emot att träffa er alla igen.

Skrivet av dpanter:

Å fan, vi tappade bort varandra där! Vi knatade bort till O'Learys och insåg att det var nog dags att göra kväll när de skulle stänga inträdet vid halv tre på natten och det var typ 4 personer kvar av SweC-gänget.

Toppenkväll på alla sätt! Stort tack till samtliga!

Haha, det är lugnt! Fastnade med en främling längs vägen sen när jag frågade om en cigarett och när jag väl kom ifrån var ni borta.

Skrivet av medion78:

Tack för en skoj kväll 🙂 Vi bröt upp från Allstar strax innan tolv. Antar att sex timmar på krogen blev gränsen för två trötta 40åringar 😜
I alla fall jättekul att träffa er alla! Hoppas det blir fler gånger.
/Daniel
Ps. Redigerar lite. Hade jag vetat att du var på G Jacob så hade jag väntat. Men vi såg inte till nån när klockan var tio i tolv så vi gav upp. Ds.

Kunde inte ni veta!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Har lite bilder jag kan lägga upp från kvällen, kan slänga in dem här i tråden om det är ok?