Permalänk
Medlem

Red Dead Redemption 2 till PC

Hej!

Uppgraderade nyss till en i7 9700k och fick med en kod till Red Dead Redemption 2. Äger redan spelet digitalt till PS4 och är inte intresserad av att spela det igen så tänkte sälja den till högstbjudande.

"Intel - Red Dead Redemption 2

Hej! Besök följande sida och skapa ett konto https://softwareoffer.intel.com/redeem Koden ni får i portalen använder ni sedan i Rockstar Launcher för att aktivera ert spel."

Står det i anvisningarna från Webhallen

Jag har ingen aning om man måste ha en speciell processor för att koden ska fungera och lämnar därför över det ansvaret till den som köper produkten.

Har sålt flera saker här och är mer rädd om mitt anseende än några hundra kronor så ni behöver inte vara oroliga att koden skulle vara fake.

Säljer till vem jag vill osv, tack på förhand.

Avslutar budgivningen söndag kl 20.00

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 250kr

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

Bjuder 250kr

Noterat!

Permalänk
Medlem

275 kr från mig förutsatt att det går o använda till vem o vad som helst. ska ta o kika upp det.

Permalänk
Medlem

300kr

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem

325

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreeM:

275 kr från mig förutsatt att det går o använda till vem o vad som helst. ska ta o kika upp det.

Hej @GreeM,

Nu har flera bjudit över dig men hittade du någon information gällande begränsningar?

Jag hittade detta för er andra som är intresserade men kunde inte se andra begränsningar än hela T&C

7. REDEMPTION STEPS. To redeem the Offer during the Redemption Period, follow these steps:

Required: visit the Offer Site and login to your Account
Required: enter the Master Key
Required: check the empty box to confirm you fully understand, accept, and agree to be bound by these Offer T&Cs (including all terms and conditions referenced in or accessible from links contained in this document)
Optional: during the redemption process, you may be provided the opportunity to begin a marketing relationship with Sponsor, and potentially Sponsor partners, by optionally consenting to receive marketing emails. Sponsor may offer you additional software incentives to do so. If Sponsor elects to include this entirely optional marketing consent process, you will be asked to verify the personal information you previously provided (first name, last name, and email address) so that the Sponsor, and potentially Sponsor partners, may send you the information; re-confirm you have reached the age of majority set by your country of legal residence (18 years of age in many countries); and agree to have Intel contact you with marketing related emails. You may unsubscribe at any time. Intel’s websites and communications are subject to its Privacy Policy and Terms of Use, and its management of personal information is subject to Intel’s binding corporate rules. While your consent to the Offer T&Cs is required, agreeing to receive email marketing is optional and not required to participate in the Promotion. As such, you may skip submitting the form containing your personal information.
Required: answer a series of survey questions related to your purchase of a qualifying Intel hardware component
Required: reveal the codes and follow the instructions to download the software titles in the Offer during the Redemption Period or as otherwise specified in the download instructions.

https://softwareoffer.intel.com/Campaign/Terms/ca9dc8ed-15b0-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taft:

Noterat, ledande bud @Taft

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:
Skrivet av Taft:

Drar tillbaka mitt bud.

@Taft - Noterat.

@Edin1984 - Ditt bud leder.

Permalänk
Medlem

Eller en fråga. När avslutar du budet?

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taft:

Eller en fråga. När avslutar du budet?

Skrev i annonsen söndag 20.00

Är upptagen hela kvällen ikväll och förmiddagen imorgon.

Permalänk
Medlem

Bjuder 350kr

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taft:

Bjuder 350kr

Noterat @Taft - Du leder budgivningen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Caoz:

Noterat @Taft - Du leder budgivningen

Affären avslutad, Taft har redan skickat pengarna och fått koden och den fungerade utmärkt - Om det är någon som undrade