Permalänk
99:e percentilen

Om H står för Heatsink, F för Fan, M för Mount … vad står P för i "NP"?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Im a big fan!

Permalänk
Skrivet av Dunder:

600kr känns lite mycket för att springa runt som en reklampelare

I normala fall håller jag med men alla mina hoodies är så gamla och slitna att de fransar sig längst ut i ärmarna, så det är dags för något nytt. Gillar faktiskt den bruna färgen så varför inte

Skrivet av HazZarD:

kyler den bra då?

Haha, nej det står faktiskt såhär i produktbeskrivningen: "/.../our hoodies offer ultimate warmth and comfort to the wearer/.../", det tyckte jag var lite kul eftersom de annars fokuserar på kylning

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Om H står för Heatsink, F för Fan, M för Mount … vad står P för i "NP"?

Pressure? Gissning bara
Edit: Gissar på premium förresten, då det står nämnt flera gånger på siten.

Permalänk
Medlem

komiskt stora luv-snören

Permalänk
Medlem
Skrivet av kokkojambo:

Sånt man borde få med gratis när man köper en Noctuaprodukt.

Nej tack, ingenting är gratis. Det bakas bara in i priset och då får jag betala för skit jag inte vill ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

En tröja att ha på sig "When the shit hits the fan".

Nuuu fattar jag varför dom är bruna.

Visa signatur

MSI Z370 PRO // Intel i5 8600K // GTX 3070 // 16 GB DDR4

Permalänk
Medlem

Man måste vara hård nörd för att gå runt med en pc fläkttillverkares logga på kläderna.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Alling:

Om H står för Heatsink, F för Fan, M för Mount … vad står P för i "NP"?

Phan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Man måste vara hård nörd för att gå runt med en pc fläkttillverkares logga på kläderna.

Bättre att gå runt i en tröja med tryck av Polo över hela magen, ryggen och armarna?
Den är rätt subtil och har du inte sett märket innan så hade jag inte märkt skillnaden. Texten på baksidan kan ge bort det men det säger inget om vilken industri.
Tycker de är mycket mindre hej kom och hjälp mig än andra märken.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem
Skrivet av infigo:

Bättre att gå runt i en tröja med tryck av Polo över hela magen, ryggen och armarna?
Den är rätt subtil och har du inte sett märket innan så hade jag inte märkt skillnaden. Texten på baksidan kan ge bort det men det säger inget om vilken industri.
Tycker de är mycket mindre hej kom och hjälp mig än andra märken.

Tänker du på bilen Polo så är det mycket riktigt en viss typ av människor som bär sådana. Ofta är de kläderna lite smutsiga.
Tänker du på märket Rxxxx Polo så brukar de oftast bäras av en annan typ av människor. Ofta är de inte det minsta smutsiga.

Permalänk
Skrivet av heffaklumpmamma:

Snart släpper dom väl chromax-tröjor också, med utbytbara detaljer i olika färger.

Du menar olika färger i axelvaddarna resten svart?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kokkojambo:

Sånt man borde få med gratis när man köper en Noctuaprodukt.

Ska de bjuda på en tröja för 500kr när du köper en fläkt för 249kr? Du tycker inte det är en dålig affär?

Permalänk
Skrivet av Dinkefing:

Du menar olika färger i axelvaddarna resten svart?

Låter bra, kan fästas med kardborreband.

Man bör även göra huvan på tröjan ljuddämpande och kalla den "low noice adapter"

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

Corsair kommer med en tre gånger så dyr AIO med RGB och slutet vattensystem som inte presterar bättre på något sätt. Däremot brummar den lite och viss risk för vattenläckage finns.

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Hank Solo:

Ska de bjuda på en tröja för 500kr när du köper en fläkt för 249kr? Du tycker inte det är en dålig affär?

Inte för den som köper!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk

Dom var fina! men inte vill jag köpa reklam för 500kr
Tillverkningskostnad? 40-80kr? skulle kostat 150-200kr

Permalänk
Medlem

Riktigt fult typsnitt på baksidan, skulle lika gärna kunna stå Carpe Diem.

Kommer personligen inte betala över 500 kr för en tröja som ser ut som någon press-folk får gratis på mässor.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Föredetting

Hade inte texten på ryggen funnits hade det varit en helt okej tröja. Nu ser det sjukt ostigt och Dreamhack 1997 ut.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Säljer alla billiga huvtröjor med smaklös design nu för tiden? Detta är väl dock något bättre än vad vissa andra gör.

Permalänk

Jag väntar på bruna LEDs jag. Noctua om några borde väl kunna lösa det?

Permalänk
Proffsmobbare
Skrivet av Alling:

Om H står för Heatsink, F för Fan, M för Mount … vad står P för i "NP"?

Om inte premium, möjligtvis 'pullover'?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Necragaming:

Dom var fina! men inte vill jag köpa reklam för 500kr
Tillverkningskostnad? 40-80kr? skulle kostat 150-200kr

"Märkeskläder" för 1000 - 1200 kr är inköpspriset runt 70-90 kr för företaget. Tillverkningskostnaden är nog närmre 5-10 kr / plagg.

Permalänk
Medlem

Alltså fantastiskt. vill ha båda tröjorna!
Den bruna ska beställas!

Hur kan man inte gilla detta?!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zidious G:

Aldrig fattat varför dom har envisats med de färgerna. Passar ju inte till något.

Hur ska folk annars veta att du har lagt mer pengar på fläktar än vad en xbox kostar?
Filthy peasants, lol..

Permalänk

Det borde varit den beigea färgen på snöret och insidan på luvan samt ett tryck eller brodyr av en fläkt utan ram på ryggen istället för text.

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Min sambo la beslag på denna direkt efter jag kom hem från Computex i somras så fick gräva fram den ur hennes garderob. Väldigt mysig, men som @Meantek skriver hade den vunnit en del på att inte ha världens fulaste tryck på ryggen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

https://i.imgur.com/kqgieel.jpg

Min sambo la beslag på denna direkt efter jag kom hem från Computex i somras så fick gräva fram den ur hennes garderob. Väldigt mysig, men som @Meantek skriver hade den vunnit en del på att inte ha världens fulaste tryck på ryggen.

Haha så de har alltså grävt fram ett restlager av tröjor de inte lyckades ge bort på Computex.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

https://i.imgur.com/kqgieel.jpg

Min sambo la beslag på denna direkt efter jag kom hem från Computex i somras så fick gräva fram den ur hennes garderob. Väldigt mysig, men som @Meantek skriver hade den vunnit en del på att inte ha världens fulaste tryck på ryggen.

Hej Jonas!
Hur är den storleksmässigt? Kan man tänka sig samma storlek som tröjorna ni säljer? Har en Hardware Dreams Hoodie från er.
Och ja, rätt tråkig tryck på ryggen, men man kan väl inte få allt här i världen.

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av obbeluff:

Hej Jonas!
Hur är den storleksmässigt? Kan man tänka sig samma storlek som tröjorna ni säljer? Har en Hardware Dreams Hoodie från er.
Och ja, rätt tråkig tryck på ryggen, men man kan väl inte få allt här i världen.

Jag skulle vilja säga att de är väldigt snarlika i passformen. Kör medium för båda.