Träffa proffsmoddare på Dustin Expo 2020

Permalänk
Melding Plague

Träffa proffsmoddare på Dustin Expo 2020

Vattenkylning, 3D-printade paneler och rejäl detaljrikedom står på agendan när SweClockers bjuder in några av Sveriges bästa proffsmoddare.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Är Justin upp-och-ner för att han bor i Australien? 😅

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Harrypojk:

Är Justin upp-och-ner för att han bor i Australien? 😅

Låter helt rimligt

Visa signatur
Permalänk
Entusiast

Självklart är detta event på min jobbhelg...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Självklart är detta event på min jobbhelg...

Jag får alltid ledigt om jag anmäler 10 dagar innan? Kan du inte byta vecka med kollega? Var jobbar du jag ringer och säger att jag kidnappat dig och "släpper" dig efter eventet.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Harrypojk:

Är Justin upp-och-ner för att han bor i Australien? 😅

Om jag bodde kvar där så skulle allt ser normalt ut.. haha

Permalänk
Medlem

Trevligt att man går in under kategorin "Proffsmoddare" i alla fall
Ska bli roligt att åka till Dustin expo, om inget annat för att se alla andras byggen.

Och självklart vinner ju Sweclockers över FZ i inbördeskriget

Visa signatur

Fractal Design R6 modified - Asus RoG Strix Z390F - i9 9900K - Custom loop 2x360rad med DDC pwm pump - 4x4gb Corsair RoG Dominator edition @ 3200Mhz - ASUS GTX 1080 Ti Founders Edition med EK vattenblock & backplate - Corsair RM750i
Galleriet: Venom - Midvinter - Frankensteins keyboard Facebook: Nagelfar Mods Instagram: Nagelfar Mods

Permalänk
Medlem

Tråkigt att det inte blir av för en annan, jobbet ställde in pga Corona...

Visa signatur

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD 5800X3D - MSI RTX 2070 ARMOR OC - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX. Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Qpad MK-90 - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Aka_The_Barf:

Jag får alltid ledigt om jag anmäler 10 dagar innan? Kan du inte byta vecka med kollega? Var jobbar du jag ringer och säger att jag kidnappat dig och "släpper" dig efter eventet.

Skulle få ledigt... Men har redan plockat ut alla mina semesterdagar för sommaren, sparat för ett eventuellt Dremhack Winter. Skulle kunna byta med kollegan, men det är jävligt struligt att byta helg då det är en jävla massa vilotider och veckovila som ska passa in osv osv...

Får helt enkelt hoppa

Permalänk
Proffsmoddare

Hoppas ni får det skoj!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Covid-19 förskräckelse någon?

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Skulle få ledigt... Men har redan plockat ut alla mina semesterdagar för sommaren, sparat för ett eventuellt Dremhack Winter. Skulle kunna byta med kollegan, men det är jävligt struligt att byta helg då det är en jävla massa vilotider och veckovila som ska passa in osv osv...

Får helt enkelt hoppa

nåja det kommer fler gånger!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Det blir inget EXPO då dom har bestämt sig för att flytta fram det till hösten.
https://www.dustinhome.se/expo#intcmp=startpage-expo-200303

Visa signatur

..:[EVGA Z97 Classified][Intel Core i7 4790K @ 4.8][4x8GB Dominator @ 2133 XMP][2x EVGA GTX 980 Ti SC+ ACX 2+][Cooling EKWB custom loop]:..
..:[EVGA X99 FTW K][Build in progress]:..