Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2008

Jag funderar på att äntligen testa herald of agony

HP nc6400; Arch med Awesome WM

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Nov 2005

Mindre än en timma kvar och jag har i vanlig ordning inte en aning om vad jag skall spela. Men än viktigare - vad jag skall ge min nya karaktär för namn!
Antaligen blir det någon Hierophant baserad på Archmage, och mer än så kommer jag antaligen inte bestämma mig för förrän en bra bit in i ligan

Spellistan är för övrigt laddad med skön metal som Obsequiae, Visigoth, Solstice och Atlantean Kodex.

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 16GB Ballistix Sport LT 3000/15 @3733/16 | Asus Strix GTX 1060 6GB | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 4TB SSD av varierad kvalisort | WD Green 3TB | Dell U2412M

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2011

Började med Spellslinger VD necro, känns riktigt stark än så länge.
Inga problem med launchen heller för min del iaf, värre är det för stackarna på andra sidan Atlanten.

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Internet
Registrerad
Feb 2003

lvl 40 , sen blev det. ipa öl och youtube, förlora focus efter det.

blärg..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ludvika
Registrerad
Sep 2005

Har växlat lite mellan en necro animate weapon och en Scion Kinetic bolt ballista blood magic-build (Chieftain och Deadeye förmodligen).

Necron är nog en mycket bättre karaktär men ack så tråkigt det är med att hålla på och summona vapnena hela tiden. Scion börjar dock skärpa till sig lite (49 nu) och blir nog bättre när jag väl gjort second lab där man får sin första "riktiga" poäng. Kör 100% fokus på fire damage så att det blir enkelt att gå över till Ele hit ballista om det skulle visa sig att detta fungerar dåligt längre fram.

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2020

Rätt kul so far, men känns som det är lite overtuned för rewardsen med league mechanic.

Stör mig sjukt på DW buggen också, hoppas den fixas fort.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Aug 2002
Skrivet av TiasE:

Började med Spellslinger VD necro, känns riktigt stark än så länge.
Inga problem med launchen heller för min del iaf, värre är det för stackarna på andra sidan Atlanten.

kul och kraftig build, dock tankar fpsen fett när man spammar attack, sen league mechanicen på det, är nere på 50 fps ganska ofta med datorn i sig
blev att rerolla till ele hit wander för mig

ryzen 3700x - asrock x570 taichi - 16gb g.skill trident z 3600mhz - msi 2080ti gaming x trio - 950 pro 250gb - 850 evo 250gb - 840 evo 250gb - wd 3tb - evga supernova g2 1000w - asus pg279q