Permalänk
Medlem

Amp, Dac och hörlurar

Hej,

har varit sugen på att förpassa mitt gamingheadset till elektronikskroten och skaffa ett par schysstare hörlurar, med tillhörande amp och dac.

Har tänkt mig hörlurar i stil med beyerdynamic dt770 och dt990, sennheiser 599, 650 etc. Amp o dac fungerar det mesta, har du inte en dac är det lugnt då det är något jag kan skaffa senare.

Överlag så är det inte jättenoga med vad det är för grejer, viktigast är att det spelar bra och ligger runt 2000 kronorssträcket. Vänligen dra iväg ett meddelande om du tror att du sitter på något intressant!

/ Isak

Läs hela annonsen här

Permalänk

Vet inte om det är den typ av DAC du är ute efter men jag kan tänka mig att avyttra mitt Audient iD22 om det är intressant.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | G.Skill Flare X5 32GB 6000MHz | Gigabyte B650 Gaming X AX | Samsung 980 Pro 1TB | Gigabyte UD1000GM PG5 | Be Quiet Pure Rock 2 | Fractal Design Define 7 Compact

Permalänk

Har ett par sennheiser 599 som är knappt använda. Har även en audioengine d1 dac om det är av intresse.

Permalänk

Sitter på en Hegel HD2 DAC, smidigt format och som drivs via USB.

Permalänk
Medlem

Hd599 kostar 850kr med gratis frakt från Sennheisers outlet. Googla sennheiser outlet Sverige och ta första träffen. Fri retur och öppet köp 30 dagar.