Permalänk
Medlem

Äldre hårdvara.

Söker lite prylar för att komplettera lite byggen.

Sata HDDs 500GB och uppåt, kan köpa mindre storlekar om det är flera i samma veva.

GTX 1050Ti

Andra äldre billiga GPUs (minst gtx 680)

SSDs sata eller nvmes 120gb och uppåt.

DDR3 RAM 4gb sticka eller större .

DDR4 RAM.

Ryzen CPU.

Eventuellt CPU+mammakort kombos.

Skriv vad du har och vad du vill ha för det.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej.

Jag har ett ASUS GeForce GTX 780 3GB DirectCU II OC till salu som köptes sommaren 2014 och som aldrig överklockats. Den slutade användas sommaren 2017 då jag uppgraderade till ett GTX 1080. Har legat i sin låda sen dess.

Säljer den för 500kr

mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av BeardedRobot:

Hej.

Jag har ett ASUS GeForce GTX 780 3GB DirectCU II OC till salu som köptes sommaren 2014 och som aldrig överklockats. Den slutade användas sommaren 2017 då jag uppgraderade till ett GTX 1080. Har legat i sin låda sen dess.

Säljer den för 500kr

mvh

Taget, finns du lokalt eller är det frakt som gäller?

Permalänk
Medlem

Jag bor i Uppsala så skicka är standardmetoden, men har du vägarna förbi kan vi mötas upp så slipper du fraktavgift.

Permalänk

Hej, Jag har Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti Windforce OC 3xHDMI DP 4GB om det är av intresse. 900:- + frakt.

Permalänk

jag har framförallt massvis med DDR3 4GB
finns ett antal 160, 320 och 500GB diskar

jag har egentligen tänkt använda en stor del av grejerna för att komplettera några datorer och sälja,
men kan nog avvara lite.
finns även en Samsung 850 Pro 128GB, tror att den är helt oanvänd, även den är väl tänkt att hamna i en server men den har legat oanvänd i några år nu..
ny/oanvänd 64GB SSD
ny/oanvänd Samsung 840 Evo 500GB
11st Crucial (M4?) 960GB SSD begagnade.

kan ge lite kompispris då vi säkert har gjort ett antal affärer på NHW tidigare, men ger inte bort grejerna, återkom om något är av intresse och vad du vill ge.
jag finns numera i Katrineholm men kan skicka.

Visa signatur

Asus WS X299 SAGE/10G | i9-10980XE | 6700XT | Samsung G9 | Dark Power Pro P8 900W | Define R5 Limited Gold | WD Black SN750 1TB NVMe | 8x Micron M500 960GB RAID 0

Asus Rampage IV | Xeon E5 1680 V2 | 64GB 1866MHz | GTX 980 Ti | NEC MultiSync FE2111SB (CRT) | Fractal Edison 750W | Define R2 | Liteon 512GB NVMe | 4x Micron M500 960GB RAID 0

Permalänk

Hej, såg att du skrev att du ville ha kombon CPU + Moderkort, har tyvärr inget moderkort men har en I7 3820 du kan få köpa för 500 om det är intressant. Har även en Phanteks kylare (dubbla torn) till den.

Visa signatur

{Streacom F12C} {Asus Rampage Formula IV} {Intel I7 4930K} {G.Skill Trident X 2400 Cl 10 4X4 GB} {Evga 970 ACX} {Corsair AX1200i} {Dark Rock TF} {1,2 TB SSD} {6 TB HDD }

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrüeHead:

Hej, Jag har Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti Windforce OC 3xHDMI DP 4GB om det är av intresse. 900:- + frakt.

Tar du 700 + frakt så köper jag det.

Skrivet av Cordinator:

jag har framförallt massvis med DDR3 4GB
finns ett antal 160, 320 och 500GB diskar

jag har egentligen tänkt använda en stor del av grejerna för att komplettera några datorer och sälja,
men kan nog avvara lite.
finns även en Samsung 850 Pro 128GB, tror att den är helt oanvänd, även den är väl tänkt att hamna i en server men den har legat oanvänd i några år nu..
ny/oanvänd 64GB SSD
ny/oanvänd Samsung 840 Evo 500GB
11st Crucial (M4?) 960GB SSD begagnade.

kan ge lite kompispris då vi säkert har gjort ett antal affärer på NHW tidigare, men ger inte bort grejerna, återkom om något är av intresse och vad du vill ge.
jag finns numera i Katrineholm men kan skicka.

SKickar dig ett PM.

Skrivet av SchaaSchaa:

Hej, såg att du skrev att du ville ha kombon CPU + Moderkort, har tyvärr inget moderkort men har en I7 3820 du kan få köpa för 500 om det är intressant. Har även en Phanteks kylare (dubbla torn) till den.

Tack för erbjudandet men blir svårt att hitta X79 moderkort och kylarn är nog lite för stor.

Permalänk
Skrivet av elixyr:

Tar du 700 + frakt så köper jag det.

900:- + frakt är det som gäller, är ett bra pris.

Permalänk
Medlem

Hej jag har en 240 GB Kingston SSDNOW 300 ssd över.

bilder:
https://imgur.com/a/4A09VPE
https://imgur.com/a/sPen9zP
https://imgur.com/a/sObozY3

Din för 250kr + ev frakt. Finns annars att hämta i Uppsala

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrüeHead:

900:- + frakt är det som gäller, är ett bra pris.

Okej.
Brukar köpa 1050ti för 700. Så jag letar vidare.
Tack för erbjudandet dock!

Permalänk
Medlem
Skrivet av elixyr:

Okej.
Brukar köpa 1050ti för 700. Så jag letar vidare.
Tack för erbjudandet dock!

Har ett 1050 Ti du kan få för 700 :- plus frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Har ett 1050 Ti du kan få för 700 :- plus frakt.

Allright. Skickar dig ett PM.

Permalänk
Avstängd

Har 1 WD Blue 250 Gb
1 Barracuda 500 GB
Finns i Linköping

Permalänk
Inaktiv

Jag har Corsair Vengeance DDR4 3200MHz 32GB "2x16GB" Tillverkarens artikelnummer: CMK32GX4M2B3200C16
Ge mig ett bud

Permalänk

Hej,
Har diverse minnen till salu här:
DDR3 minnen
DDR4 minnen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cordinator:

jag har framförallt massvis med DDR3 4GB
finns ett antal 160, 320 och 500GB diskar

jag har egentligen tänkt använda en stor del av grejerna för att komplettera några datorer och sälja,
men kan nog avvara lite.
finns även en Samsung 850 Pro 128GB, tror att den är helt oanvänd, även den är väl tänkt att hamna i en server men den har legat oanvänd i några år nu..
ny/oanvänd 64GB SSD
ny/oanvänd Samsung 840 Evo 500GB
11st Crucial (M4?) 960GB SSD begagnade.

kan ge lite kompispris då vi säkert har gjort ett antal affärer på NHW tidigare, men ger inte bort grejerna, återkom om något är av intresse och vad du vill ge.
jag finns numera i Katrineholm men kan skicka.

Vad har du för riktpris på 960gb ssd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av elixyr:

Söker lite prylar för att komplettera lite byggen.

Sata HDDs 500GB och uppåt, kan köpa mindre storlekar om det är flera i samma veva.

GTX 1050Ti

Andra äldre billiga GPUs (minst gtx 680)

SSDs sata eller nvmes 120gb och uppåt.

DDR3 RAM 4gb sticka eller större .

DDR4 RAM.

Ryzen CPU.

Eventuellt CPU+mammakort kombos.

Skriv vad du har och vad du vill ha för det.

Läs hela annonsen här

Har en Gigabyte-bräda GA-F2A85X-UP4 med en Amd A4-4000 samt 2 stickor https://www.corsair.com/eu/en/Categories/Products/Memory/Main...

Pris? Gratis. Gjorde en affär med dig för ett par år sedan (NordicHardware tror jag?) och du var trevlig.
Bor nu mer i Stockholm, så om kan du hämta på Södermalm är dom dina eller om du kan få en bekant att hämta upp grejorna då jag ser att du inte befinner dig i Stockholm.

(Ej funktionstestade senaste åren, men det användes under 6 månader och plockades ur en miningburk och CPU/Minnen har varit monterade hela tiden och legat i en låda, så bör fungera)

Edit: Finns VGA, DVI, HDMI och DP på moderkortet och det är en APU så man bör kunna köra på vilken som.
Ypperligg som surfdator om man slänger i en SSD kan jag tänka mig.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av elixyr:

Söker lite prylar för att komplettera lite byggen.

Sata HDDs 500GB och uppåt, kan köpa mindre storlekar om det är flera i samma veva.

GTX 1050Ti

Andra äldre billiga GPUs (minst gtx 680)

SSDs sata eller nvmes 120gb och uppåt.

DDR3 RAM 4gb sticka eller större .

DDR4 RAM.

Ryzen CPU.

Eventuellt CPU+mammakort kombos.

Skriv vad du har och vad du vill ha för det.

Läs hela annonsen här

Har i5-7400&Msi b250 Bazooka samt ett msi 1050 gtx 4gb Aero om det finns intresse.

Permalänk
Medlem

Har åtminstone 2 st 500gb diskar som inte får någon användning här. Finns i Linköping, gratis mot avhämtning. Tror att inte jag orkar posta dom.

Visa signatur

Bleak

Permalänk
Medlem

Hej. Jag har också ett GTX 1050Ti till salu om du intresserad av att köpa flera kort? Skicka ett PM isf

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

Jag har Corsair Vengeance DDR4 3200MHz 32GB "2x16GB" Tillverkarens artikelnummer: CMK32GX4M2B3200C16
Ge mig ett bud

1000+ frakt?

Skrivet av ByteBitten:

Hej,
Har diverse minnen till salu här:
DDR3 minnen
DDR4 minnen

Tar mig en titt!

Skrivet av Lodisen:

Har en Gigabyte-bräda GA-F2A85X-UP4 med en Amd A4-4000 samt 2 stickor https://www.corsair.com/eu/en/Categories/Products/Memory/Main...

Pris? Gratis. Gjorde en affär med dig för ett par år sedan (NordicHardware tror jag?) och du var trevlig.
Bor nu mer i Stockholm, så om kan du hämta på Södermalm är dom dina eller om du kan få en bekant att hämta upp grejorna då jag ser att du inte befinner dig i Stockholm.

(Ej funktionstestade senaste åren, men det användes under 6 månader och plockades ur en miningburk och CPU/Minnen har varit monterade hela tiden och legat i en låda, så bör fungera)

Edit: Finns VGA, DVI, HDMI och DP på moderkortet och det är en APU så man bör kunna köra på vilken som.
Ypperligg som surfdator om man slänger i en SSD kan jag tänka mig.

Schysst, men har ju inga polers eller vägarna förbi Sthlm Inga kronor som kan motivera en postning?

Skrivet av Kappown:

Har i5-7400&Msi b250 Bazooka samt ett msi 1050 gtx 4gb Aero om det finns intresse.

Intressant, ser att du är nygreggad och gör inte distans affärer med ny registrerade användare. Finns du nära Norrköping för eye 2 eye deal?

Skrivet av zojjz:

Har åtminstone 2 st 500gb diskar som inte får någon användning här. Finns i Linköping, gratis mot avhämtning. Tror att inte jag orkar posta dom.

Taget skickar PM.

Skrivet av pravus:

Hej. Jag har också ett GTX 1050Ti till salu om du intresserad av att köpa flera kort? Skicka ett PM isf

Kan va intressant med fler skickar dig ett PM.

Permalänk
Medlem

Har en amd fx 4100 och moderkort över. Även agp moderkort med en athlon 3000+

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •