Swish kommer till Huawei App Gallery

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2010

Jag vill tro att det på Apple och Google finns säkerhetsnördar på ledande positioner, med både principer och koll på hur saker funkar — folk som inte vill släppa full tillgång till våra telefoner åt USA's regerings trebokstavs-byråer hur mycket de än älskar sitt land.
Företaget Huawei är underställt det kinesiska kommunistpartiet, och kommunistpartiet har absolut makt. Lite skillnad.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
The space-time continuum
Registrerad
Maj 2010
Skrivet av lillaankan_i_dammen:

Switch, BankId, ens busskort, kommande körkortet/id kortet när det kommer. Ja det är väl de appar som den stora skaran kräver. Sedan spotify eller någon konkurrent, men det har de nog löst.

Jag tror den stora massan har BRA MYCKET mer krav på appar än så. Kommer vara kört för Huawei utan Googles butik.

W10: Surface Book 3 15" [32/512GB], macOS: MacBook Pro 15" [16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch 4 LTE
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
The space-time continuum
Registrerad
Maj 2010
Skrivet av frong:

Vilket system kan Swish garantera säkerheten på?

Litar du på USA?

Litar du på Sverige?

W10: Surface Book 3 15" [32/512GB], macOS: MacBook Pro 15" [16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch 4 LTE
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
The space-time continuum
Registrerad
Maj 2010
Skrivet av Findecanor:

Jag vill tro att det på Apple och Google finns säkerhetsnördar på ledande positioner, med både principer och koll på hur saker funkar — folk som inte vill släppa full tillgång till våra telefoner åt USA's regerings trebokstavs-byråer hur mycket de än älskar sitt land.
Företaget Huawei är underställt det kinesiska kommunistpartiet, och kommunistpartiet har absolut makt. Lite skillnad.

Grymt stor skillnad skulle jag säga.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2007
Skrivet av martinot:

Litar du på Sverige?

Nej.

Ryzen 2700x (Noctua NH-D15) || Vengeance LPX 16GB 3200MHz @14
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce GTX 1080 ROG Strix @2.1/12Ghz
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
860 EVO 500 | 850 EVO 250 | Crucial M500 240 || Acer Predator XB271HUA + BenQ xl2420t