Permalänk
Medlem

Alienware 15 r3

Säljes eller bytes då jag för tillfället är tillbaka på stationärt igen.
Köptes för ca 4 månader sen via blocket. Förra ägaren har rispat in ett kryss antagligen för spel som inte har hårkors. Så för den som inte störs av detta har ni här en för övrigt fullt duglig gaming dator.
Har körts med kylplatta och kopplat till extern skärm i min ägo.

Säljes eller bytes mot oculus rift S plus liten slant emellan, eller steam index och slant emellan från min sida.

Priside 9000 tycker jag låter inte helt orimligt men det är inte hugget i sten. Buda

Skickas helst inte men kan eventuellt lösas.

1080p 60hz skärm
Intel i7-7820HK
32gb RAM
NVIDIA GeForce GTX 1070
Intel 660p 256gb SSD
Hynix NVMe PC300 256gb SSD

Mobnummer 0768902301 för snabb kontakt

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vill inte vara otrevlig men 9000 kr för en flera år gammal laptop med trasig skärm känns som ett skämt.

Vet inte vad du betalade för den på Blocket men om personen inte berättade om skadan så bör du leta upp personen och kräva pengarna tillbaka.

Permalänk
Medlem

HAHA o krysset! Tejp? Whitebordpenna? nä nä vi rispar ett kryss! HAHAHAHA

Visa signatur

MSI MAG B550M Mortar, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Corsair LPX 32GB (4x8GB) 3200MHz cl16, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750x v2, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

April apr... Eller?

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

Vill inte vara otrevlig men 9000 kr för en flera år gammal laptop med trasig skärm känns som ett skämt.

Vet inte vad du betalade för den på Blocket men om personen inte berättade om skadan så bör du leta upp personen och kräva pengarna tillbaka.

Inget otrevligt med det. Dessa datorer går för 9-11tkr så nog kan någon slänga in ett lämpligt bud som vill ha. Och skärmen är inte trasig funkar hur bra som helst om man inte är petig.

Nä det är lugnt jag köpte den vetandes om krysset då jag inte stör mig över sådant, så det här ju helt upp till köparen

Permalänk
Medlem

skulle gissaa på runt 6000 till 7000

Permalänk
Medlem

Startar budgivning med 1500kr+frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosse78:

HAHA o krysset! Tejp? Whitebordpenna? nä nä vi rispar ett kryss! HAHAHAHA

Haha ja den är ganska sjuk!
Minns när man satt på lan och körde aim_scout och klistrade fast en liten godisbit mitt i skärmen för att kunna köra noscope
Tanken att rispa in ett kors fanns inte riktigt..

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

haha jaa. någon ghettomod att rispa in. jag hade ju använt en liten boll häftmassa

Permalänk

Jag letar ju AW eller Razer laptop både begagnat och nytt, utan stress då jag har fungerande thinkpad och stationär så det handlar mer om "vill ha" än "behöver". Innebär att jag kollar mycket annonser och med denna spec så är priset inte orimligt, bevakade ett helt gäng R3or på eBay och de hamnade där plus minus någon tusenlapp. Denna passar dock inte mig då krysset skulle göra mig vansinnig 😬. Jag har ju själv gjort en del riktiga fulmoddar inuti stationära genom åren så kanske det är sten i glashus men jisses vilken "kreativ" lösning.

Visa signatur

Not long ago, the Black Gate of Armonk swung open. The lights went out, my skin crawled, and dogs began to howl. I asked my neighbor what it was and he said, 'Those are the nazgul. Once they were human, now they are IBM's lawyers

Permalänk
Medlem

Jag har bytt till mig denna dator, skickade iväg mitt rift s idag, hoppas mina barn inte stör sig på krysset då de ska få använda datorn.

Permalänk
Medlem

Vi lämnar denna annons öppen för kommentarsfältets skull, tills båda parter kan känna sig nöjd över bytet. Du får en kraftfull dator det kan jag lova iaf

Man kan om man vill köpa en ny display löst via ebay eller alienware/notebookreview forumets köp och sälj och passa på uppgradera till 120hz skärm eller till och med 1440p skärm. ska inte vara allt för dyrt och inte en svår process att byta heller.

Permalänk

3000kr plus frakt

Permalänk
Medlem

Båda parter nöjda med bytet Stänger annonsen och tackar för visat intresse.