Permalänk
Medlem

Xiaomi 4k UST Projektor

Intressekoll! Ge mig ett bud!

Pris ny ca: 20.000kr

Vill veta vad jag får för den, då jag knappt använder den så tänker jag att någon annan kanske har nytta för denna. Ni får avgöra vad den är värd helt enkelt är den inte värd speciellt mycket behåller jag den, fungerar perfekt men det är ju inte direkt några garantier på den.

Då det är laser så är det inte heller någon lampa som behöver bytas ut.

Köparen får med en (icke-optimal men bättre än en ojämn vägg) kingpin 100" ramspänd duk om man så vill.

Det är alltså denna: https://www.banggood.com/Xiaomi-Mijia-MJJGTYDS01FM-2GB-16GB-M...

Inga skambud.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk

Kul grej! Bjuder 4000 och avhämtning

Permalänk
Medlem

Bjuder 5000:- och kan hämta upp.

Visa signatur

Pad: Apple iPad 12,9" (2018).
Desktop: Ghost S1 Ash - i7-4770 - MSI 1070 GTX - Noctua NH-L12.
Server: HP Z420 Xenon E5-2690 - 64GB - ESXi 6.7
NAS: HP Microserver G8 (16TB) - ReadyNAS U2 (20TB) - ReadyNAS U4 (16TB)

Permalänk
Medlem

Bjuder 6k + frakt om det är möjligt utan duk.
Har du fått in engelska eller svenska i menyerna?

Permalänk

höjer till 6000 avhämtning

Permalänk
Medlem

6250:- + hämtning

Undrar dock om det går att ha engelska som språk?

Permalänk
Medlem

Engelska går i menyerna, men det blir lite blandat (vissa förklaringar är inte översatta. Det är ju också Xiaomis egna Android system så det är massa kinesiskt "crap" som inte går att plocka bort. Skulle se det som en vanlig projektor där man väljer att köra med separat Apple tv/dator/chromecast/xbox/PS4 whatever.

Ställer in vilken källa den ska starta mot och sedan glöm bort det inbyggda. Men fokus, keystone osv går bra på engelska.

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk

Har en kompis som har 1080p varianten så jag vet vad det är för pryl.
Kan tänka mig 7000kr, självklart hämtar jag den också.

Permalänk
Medlem

Är den vettig? 7500 plus frakt.

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk

9000 + frakt

Permalänk
Medlem

@moire: Haha ja det skulle jag ju säga. En bra projektor, utan regnbågseffekter och andra knasigheter samt att det är 4K och att du inte behöver montera den i taket eller på väggen bakom soffan osv.

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk

9500 och hämtning

Permalänk

Bjuder 12k.