Permalänk
Medlem

Rensning av gamla chassin

Har två gamla chassin som jag bytt ut vid nya byggen där jag velat skaffa mer vattenkylning. Bilder på byggen i båda chassina finns i mina gallerier.

Har ett Fractal Design Define S Svart, mitt förra chassi. Riktigt bra chassi lite mindre på djupet än Define R serien. USB 3 och ljud + microfon portar i fronten, inga 5,25" platser. 3 HDD(3,5" eller 2,5") platser och 2 SSD(2,5") bakom moderkortsplåten. Fästen för pump och reservoar. Akryl glas sida. Inga fläktar, men moduplates och de flesta av skruvarna som följde med chassit finns kvar, två mindre synliga skavanker(se bilder).
Chassit hos inet
Finns vid hötorget, Olof Palmes gata för avhämtning innan första maj

Det äldre är ett Corsair Graphite 600T Vit. Lite roligare chassi fast inte jätte extremt utseende. Har modifierat genom att jag tagit bort 5,25" platserna och tagit bort perforeringen bakom meshet i fronten, för att få plats med en 360 radiator i fronten. Har stått i mina föräldrars garage i många år då jag känt lite sug att bygga i den igen men inget har blivit av, har fönstersidan men är osäker på om jag har kvar mesh sidan. Fläktkontrollern funkar inte, ett litet märke till höger om portarna i fronten i övrigt tror jag inte det är något märkbart. Har tyvärr inte några nya bilder på chassit då det stått i en låda i mina föräldrars garage länge.
Chassit hos inet
Ska hämta hem det nästa helg, annars finns det ute på Vätö om det passar bättre.

Pris på båda: Bud 100kr och avhämtning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Huvudsakligen intresserad av Define S. Men kör på 150.

Permalänk
Medlem

Oj. förstår nu att det tolkas så. Menade att dom säljs var för sig, alltså bud börjar på 100kr styck.

Permalänk
Medlem

Define S 175SEK, kan hämta imorgon vid 11-ish.

Permalänk
Medlem

Fractal Design Define S Svart; 200 kr - kan hämta upp det idag runt kl 15.

Permalänk
Medlem

Design S: 225SEK kan hämta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EStNoq:

Fractal Design Define S Svart; 200 kr - kan hämta upp det idag runt kl 15.

300 kr

Permalänk
Medlem

Det finns möjlighet att hämta Define S chassit tisdag och torsdag efter kl.16, eller onsdag efter lunch.

Permalänk
Medlem

Ska vi spika idag (tis 28 april) då?
Eller vill du avvakta fler bud?

Permalänk
Medlem

Define S chassit sålt!