Snabbtest: RTX Voice möter Kenneths trummor

Permalänk
Permalänk
Medlem

Stabila trum-skills!

Permalänk
Medlem

Det där var intressant! Jag är dock mer imponerad av dina trum-skills än RTX Voice just nu. Det är något med trummor alltså...

Permalänk
Medlem

Du är kung Kenneth, roligt test👍

Permalänk
Avstängd

Grymma skills där! Tack för en väldigt trevlig och rolig artikel.

Visa signatur

ASUS Prime B350 Plus, AMD Ryzen 5 1600X, Sapphire R9 390 8GB, 16GB Gskill Flare X 3200
Används för korsord online, och harpan.

Permalänk
Medlem

Kul test

Visa signatur

Dator: Lian Li O11 Dynamic, R9 5900X, MSI X570 ACE, Corsair H150i Pro, G.Skill TridentZ@3733MhzCL16, ASUS RTX 3090 TUF OC, Firecuda 530 2TB, 990 Pro 2TB, Corsair RM850x.
Skärm: LG OLED 42C2

Permalänk
Medlem

Nja, skaffa bra ljudkort och studiomikrofon som inte fångar ljud runt omgivningen bara.

Har en NT2-A med ett diskret ljudkort, allt brus och sådant gone.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vangen:

Nja, skaffa bra ljudkort och studiomikrofon som inte fångar ljud runt omgivningen bara.

Har en NT2-A med ett diskret ljudkort, allt brus och sådant gone.

Släng igång en symaskin så ska du se att den kommer höras ändå
Har ändå en røde PodMic (dynamisk) + naitive-instruments komplete 1. Vanligt brus borta ja, men syr frugan så kommer det igenom, med detta på verkade 90% filtreras bort

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Kenneth:

Det är nog tur det. Snackade skit om @emilakered... igen.

Otrevlig, as usual.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Vilket kul test! Såg även att du gillade Mike Portnoy och att du kört en cover på Survival. Riktigt snyggt!

Permalänk
Medlem

Men filtrerar den automatiskt bort Håkan Hellström? Annars är det ju inget att ha.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av H00D:

Men filtrerar den automatiskt bort Håkan Hellström? Annars är det ju inget att ha.

Den ska ju filtrera bort onödigt ljud så i teorin ska det funka

Permalänk
Medlem

Åh, Starclassic(?) i ett test på sweclockers. These are crazy times!

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av danka:

Åh, Starclassic(?) i ett test på sweclockers. These are crazy times!

Faktiskt ett Superstar Hyperdrive som jag har haft i... 12 år kanske?

Permalänk

Detta känns intressant, men det skulle göra sig betydligt bättre på mobilen snarare än på sin stationära dator. Man undrar om de har tränat den mot barnskrik. Barnskrik är värst och tas inte bort effektivt av telefoner i allmänhet tycker jag. Brus och buller etc är telefoner redan bra på att ta bort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av likeabawz:

Detta känns intressant, men det skulle göra sig betydligt bättre på mobilen snarare än på sin stationära dator. Man undrar om de har tränat den mot barnskrik. Barnskrik är värst och tas inte bort effektivt av telefoner i allmänhet tycker jag. Brus och buller etc är telefoner redan bra på att ta bort.

Kolla in Linus Tech tips test så har du svaret (Ja den lyckas extremt bra).

Permalänk

Funkar det för att filtrera bort småfulla britter utan egen RTX Voice som fått för sig att spela tuggummitrance på Discord? Om ja är det klockrent, om nej oanvändbart för min del.

Visa signatur

PC: Ryzen 7 5800X | ASUS ROG Strix B550-F Gaming Wi-Fi | 32GB DDR4 | Sapphire NITRO+ RX 6900 XT SE | 27" LG UltraGear 27GL83A-B | openSUSE Tumbleweed / Win 10 Pro
Laptop: Lenovo Legion Y520 | Core i5-7300HQ | 16GB DDR4 | Geforce GTX 1060 Max Q | Fedora Linux

Permalänk
Medlem

Japp, tuggummi testade jag för skojs skull o det tog den bort

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Faktiskt ett Superstar Hyperdrive som jag har haft i... 12 år kanske?

Åhå, tänkte det var 50-50 med sådana pukhållare. Kul i alla fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Skulle säga att Shure SM58 (den andra micken) är mer seriös än Blueyeti.

Jag har inte reflekterat över att det skulle vara ett problem med sång från trummisen. Jag menar Phil Collins och Don Henley får det att funka..?
Jag tror testet är riggat 😉