LG satsar mer på spel med 2020 års TV

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Apr 2004

Kiario: hoppas 12 dagar stämmer och låter tidigare än de sa först. Då skulle 48 komma till hösten efter de andra.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2014
Skrivet av Wesslan1:

Kiario: hoppas 12 dagar stämmer och låter tidigare än de sa först. Då skulle 48 komma till hösten efter de andra.

Ok. Hoppas det. Men plasman funkar fortf bra så det är inte bråttom

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2006
Skrivet av kiario:

Beställde en 48 tummare på netonnet.
Skall bli intressant att se hur den hanterar rörelser jämfört med min plasma jag kör nu.

Funderade på att göra det samma men orkade inte vänta så det fick bli en 55" GX istället. Hoppas att den nättare designen delvis ska jämna ut skillnaden i storlek (GX är bara 2 cm djup) samt även bidra med en viss estetik. NetOnNet skickar dessutom med en Soundbar "gratis" som lite jämnade ut prisskillnaden men är ju ändå tio loppor upp...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Feb 2018
Skrivet av unzane:

Exakt så. Har Aw3418dw som ansetts som en bra skärm, men oled springer cirklar med allt. Behövs dock också att Nvidia kommer med nya kort med nya hdmi-standarden.

Så sant, nu behövs bara att Ampere kommer ut så vi kan nyttja denna underbara teknik fullt ut

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2018
Skrivet av Nyarlathotep:

Min fru tycker vår 55 c7 tar för mycket plats så det här kan vara en väg till ny bättre tv för mig! Bara sätta sig närmre med dagens upplösning.

Ja för den är ju jätte stor? Åk till loppis och köp en tjock-tv på 32" och se vad hon säger:-)