Permalänk
Medlem

Corsair HX1000i

Gör ett nytt försök på att sälja nu när jag är tillbaka i stockholm. Hade ett AX860i som sa upp sig efter ett strömavbrott i lägenheten, och fick ett HX1000i på garantiärendet.

Har inte ens packat upp det då jag ersatte nätaggregatet när det hände. Vid behov av garanti så kan jag stå för kontakten med corsair, så länge som köparen står för frakten.
Nätaggregatet hos inet

Pris: bud + frakt(kommer ta billigaste med spårning)

Kan också hämtas i Stockholm vid hötorget, Olof Palmes gata.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1000:- bjudet

Permalänk
Medlem
Skrivet av swesen:

Gör ett nytt försök på att sälja nu när jag är tillbaka i stockholm. Hade ett AX860i som sa upp sig efter ett strömavbrott i lägenheten, och fick ett HX1000i på garantiärendet.

Har inte ens packat upp det då jag ersatte nätaggregatet när det hände. Vid behov av garanti så kan jag stå för kontakten med corsair, så länge som köparen står för frakten.
Nätaggregatet hos inet

Pris: bud + frakt(kommer ta billigaste med spårning)

Kan också hämtas i Stockholm vid hötorget, Olof Palmes gata.

Läs hela annonsen här

Finns nätdelen kvar?

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

@Aeig: Japp, den finns kvar.

Permalänk

Skicka PM om den finns kvar.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk

Finns nätagget kvar?

Permalänk
Medlem

@Sjölander: Reloadmaster skulle få köpa den för 1700kr om ingen bjudit över innan kl17.

Permalänk