Permalänk
Medlem

GTX 980 Ti

MSI GeForce GTX 980 Ti Gaming 6G. Bra skick, funkar kanon och aldrig överklockat. Samtliga tillbehör och originalkartong saknas, men kommer att skickas välemballerat och naturligtvis med ESD-skydd. Köparen står för eventuell frakt.

Som vanligt kommer skambud att ignoreras och jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.
Betalning sker via Swish eller postförskott.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Avstängd

Budgivning eller fastpris?

Är det fastpris så köper jag det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Pro:

Budgivning eller fastpris?

Är det fastpris så köper jag det

Det är fastpris. Strålande! Ska vi ta resten via PM?

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Avstängd

Köer

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Varg:

Det är fastpris. Strålande! Ska vi ta resten via PM?

Det kan du göra, skicka iväg ett PM till mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Pro:

Det kan du göra, skicka iväg ett PM till mig

Åh gud... jag har just gjort världens blunder. Jag fick för mig att det var sali2003 som hade skrivit först så jag skickade PM till honom och han har redan betalat nu! Ber om ursäkt för detta, förstår inte hur jag lyckades med det.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Avstängd

Det är lugnt från min sida om han vill ha den bara swish mig tillbaka

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sali2003:

Det är lugnt från min sida om han vill ha den bara swish mig tillbaka

Vi kör på ändå, jag blev bara lite trött på mig själv en stund. Har ju trots allt skrivit i annonsen att jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Avstängd

Det är inga problem, sånt händer men man kan ju tycka att det var lite fult gjort av Sali2003 att tränga sig igenom sådär.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sali2003:

Det är lugnt från min sida om han vill ha den bara swish mig tillbaka

Kolla vad jag skrev

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Avstängd

Du ser ju nu vad säljaren har skrivit ”vi kör på ändå”.

Tänker inte göra pannkaka av det hela, jag letar vidare.

Permalänk
Avstängd

Är inte intresserad men måste även inflika att det inte var speciellt schysst av Sali2003 att kapa affären sådär. Blunder i all ära men rätt ska och borde vara rätt.

Permalänk
Medlem

Wut? ingen skugga skall falla på Sali2003, hen har ju till och med erbjudit sig att skita i det om han får pengarna tillbaka han swishat så att Mr.Pro får köpa det som tänkt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av McAn_:

Wut? ingen skugga skall falla på Sali2003, hen har ju till och med erbjudit sig att skita i det om han får pengarna tillbaka han swishat så att Mr.Pro får köpa det som tänkt.

Tackar.
Jag vet inte vad ska jag göra mer

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av McAn_:

Wut? ingen skugga skall falla på Sali2003, hen har ju till och med erbjudit sig att skita i det om han får pengarna tillbaka han swishat så att Mr.Pro får köpa det som tänkt.

Som sagt, ville bara uttrycka min åsikt om situationen. Har inte varit med om en sån sits förut, hoppas det löser sig.

Permalänk
Medlem

shit happens, boyz 😂✌

Permalänk
Medlem
Skrivet av afarski:

Som sagt, ville bara uttrycka min åsikt om situationen. Har inte varit med om en sån sits förut, hoppas det löser sig.

Då måste jag också få uttrycka min åsikt.. Kan du förklara för mig hur Sali2003 kapade affären? OM det är någon som ska klandras här är det ju säljaren (sorry men så är det). Sali2003 köade och säljaren tabbade sig.. Sali2003 erbjöd att hoppa affären till och med..
Begriper inte riktigt hur du resonerar kring det här tyvärr..

Visa signatur

| NZXT H9 Flow | MSI MAG Z790 Tomahawk WIFI | i7 13700K | 32GB Kingston Fury Beast 6000 DDR5 | NZXT Kraken Z73 360mm | MSI Suprim X RTX 4080 | Seasonic Vertex GX 1200W | Mionix Naos 5000 | Corsair K70 | Epos GSP 370 | LG 34GN850 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BoBBanG:

Då måste jag också få uttrycka min åsikt.. Kan du förklara för mig hur Sali2003 kapade affären? OM det är någon som ska klandras här är det ju säljaren (sorry men så är det). Sali2003 köade och säljaren tabbade sig.. Sali2003 erbjöd att hoppa affären till och med..
Begriper inte riktigt hur du resonerar kring det här tyvärr..

Jag tänker att han först skrev ”köer” vilket jag tror han menar att han köar men ändå skickar ett PM och Swishar över pengarna snabbt och inte ger chansen att låta mr.pro köpa kortet, så resonerar jag.

”Jag kan swisha tillbaka” tycker jag låter som rent skitsnack eftersom jag tror Sali2003 vet vad han höll på med. Om han nu vill låta mr.pro köpa kortet hade han på studs swishat tillbaka pengarna och låtit mr.pro köpa kortet även om säljaren skrivit ”säljer till vem jag vill, hur jag vill” . Han hade kunnat pma säljaren och skriva att han kan låta det gå till Mr.pro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av afarski:

Jag tänker att han först skrev ”köer” vilket jag tror han menar att han köar men ändå skickar ett PM och Swishar över pengarna snabbt och inte ger chansen att låta mr.pro köpa kortet, så resonerar jag.

”Jag kan swisha tillbaka” tycker jag låter som rent skitsnack eftersom jag tror Sali2003 vet vad han höll på med. Om han nu vill låta mr.pro köpa kortet hade han på studs swishat tillbaka pengarna och låtit mr.pro köpa kortet även om säljaren skrivit ”säljer till vem jag vill, hur jag vill” . Han hade kunnat pma säljaren och skriva att han kan låta det gå till Mr.pro.

Det va väl ändå säljaren som skickade PM till Sali2003? Tror inte han swishade innan säljaren kontaktade honom.. Jag kan givetvis ha fel men tycker ändå att det är orimligt att påstå att han "kapade" affären. Hur ska han swisha tillbaka sina egna pengar? Han skrev ju även att han kan hoppa affären om säljaren swishar tillbaka... Sorry men jag förstår ff inte hur du resonerar...
Menar såklart inget illa och vill inte "tjafsa" tycker bara att du klandrar fel person...

Visa signatur

| NZXT H9 Flow | MSI MAG Z790 Tomahawk WIFI | i7 13700K | 32GB Kingston Fury Beast 6000 DDR5 | NZXT Kraken Z73 360mm | MSI Suprim X RTX 4080 | Seasonic Vertex GX 1200W | Mionix Naos 5000 | Corsair K70 | Epos GSP 370 | LG 34GN850 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BoBBanG:

Det va väl ändå säljaren som skickade PM till Sali2003? Tror inte han swishade innan säljaren kontaktade honom.. Jag kan givetvis ha fel men tycker ändå att det är orimligt att påstå att han "kapade" affären. Hur ska han swisha tillbaka sina egna pengar? Han skrev ju även att han kan hoppa affären om säljaren swishar tillbaka... Sorry men jag förstår ff inte hur du resonerar...
Menar såklart inget illa och vill inte "tjafsa" tycker bara att du klandrar fel person...

Menar inte heller något illa, saker och ting kunde ha lösts annorlunda. En enkel swish tillbaka och rätt person på tur hade fått köpa kortet. Det hade jag som säljare gjort iallafall, respektlöst mot mr.pro som var först på tur.

Permalänk
Medlem
Skrivet av afarski:

Menar inte heller något illa, saker och ting kunde ha lösts annorlunda. En enkel swish tillbaka och rätt person på tur hade fått köpa kortet. Det hade jag som säljare gjort iallafall, respektlöst mot mr.pro som var först på tur.

Håller med dig helt och hållet men du klandrade ju sali2003. Du borde istället ha sagt att det va dåligt av säljaren. Att säljaren skriver att han väljer till vem han vill sälja är ju upp till han men det är ju inte sali2003 fel att säljaren "klantade" sig och sen inte valde att respektera första till kvarn (sorry TS, inget emot dig heller men rätt måste va rätt)

Visa signatur

| NZXT H9 Flow | MSI MAG Z790 Tomahawk WIFI | i7 13700K | 32GB Kingston Fury Beast 6000 DDR5 | NZXT Kraken Z73 360mm | MSI Suprim X RTX 4080 | Seasonic Vertex GX 1200W | Mionix Naos 5000 | Corsair K70 | Epos GSP 370 | LG 34GN850 |

Permalänk
Avstängd

Hej
Vi gör saken klar
Min första kommentar köer
När säljaren skickat med till mig och vill ha mina adress uppgifter och vill att jag Swisha honom
Och han skrev att sälja till vilken som
Sedan han skrev i kommentar att har gjorde fel och kontaktade mig efter att jag swishat
Jag skrev direkt att jag hoppa över och vill ha mina pengar tillbaka
Men trots detta säljaren valt att sälja till mig ändå
Vilket fel har jag gjort

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sali2003:

Hej
Vi gör saken klar
Min första kommentar köer
När säljaren skickat med till mig och vill ha mina adress uppgifter och vill att jag Swisha honom
Och han skrev att sälja till vilken som
Sedan han skrev i kommentar att har gjorde fel och kontaktade mig efter att jag swishat
Jag skrev direkt att jag hoppa över och vill ha mina pengar tillbaka
Men trots detta säljaren valt att sälja till mig ändå
Vilket fel har jag gjort

Inget fel alls sali2003..

Visa signatur

| NZXT H9 Flow | MSI MAG Z790 Tomahawk WIFI | i7 13700K | 32GB Kingston Fury Beast 6000 DDR5 | NZXT Kraken Z73 360mm | MSI Suprim X RTX 4080 | Seasonic Vertex GX 1200W | Mionix Naos 5000 | Corsair K70 | Epos GSP 370 | LG 34GN850 |

Permalänk
Medlem

Jag såg först nu att det har blivit diskussioner om detta. Kan väl bara konstatera att det hela inte blev så bra, men gjort är gjort. Det är försent att ändra på det nu när jag har skickat det men nästa gång jag lägger ut annons här kommer jag att tänka mig för och inte upprepa misstaget.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.