Command & Conquer: Remastered – lördagsstream med Jonas

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Command & Conquer: Remastered – lördagsstream med Jonas

Tänkte spendera någon timme eller två denna regniga lördag med att sparka igång remastern av en av mina absoluta favoriter inom RTS-genren, så om ni är pepp på att se hur bra Petroglyph har lyckats med att hotta upp grafiken är det bara att hänga på streamen!

Permalänk
Medlem

Härligt, tack för denna stream, passar perfekt denna regniga lördag. Är väldigt sugen på ett köp då detta spel ligger mig varmt om hjärtat

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Kane lives och Jonas är live!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av NodCommander:

Kane lives!

Äntligen sitter ditt nick som det ska igen!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Ni sänder inte på Twitch med?

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem

Jag köpte det igår, härlig nostalgi

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X 3,4GHz
Asus GeForce RTX 4070 Dual OC 12GB
Asus ROG Strix X570-E Gaming
G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 32GB
Samsung 980 Pro Series 1TB

Permalänk
Skrivet av Xverminator:

Jag köpte det igår, härlig nostalgi

Jag köpte det när det kom ut för pre-order på steam😀😀. Det är typ dem enda c&c spelen jag inte lyckades spela klart campanjen på för att jag hade ingen dator på den tiden å morsan och farsan va som dem va och när jag skaffade egen dator så var den för bra så att dem spelen krashade och jag hade svårt att hitta dem orginal så då blev det c&c tiberian sun samt ra2.. sen skaffade jag den första kollektionen av c&c som var fram till generals zero hour. Efter det kom ju c&c3-3kw (kane`s wrath) ut så bara gdi på tiberian sun firestorm avklarat nod på vanliga tiberian sun avklarat. Kom ej förbi obelisk of light på ena gdi uppdraget när man typ hade en enhet eller något. Och generals ej avklarade var för roligt med general kampen så struntade i kampanjen. Sen har jag hört att dem ska remastra ra2 samt tiberian sun..

Permalänk

Går det köra multiplayer med sina polare?

Permalänk
Skrivet av lindebring:

Går det köra multiplayer med sina polare?

Jajemän det finns rankad åxå tror jag har inte kollat så noga startade det idag en kort stund för att se hur det såg ut var snyggt gjort alltså inte alls besviken som vissa andra på steam var..