Logitech G915 Tactile - Knappt använd

Permalänk
Medlem

Logitech G915 Tactile - Knappt använd

Säljer ett Logitech G915 inköpt från inet i december 2019.
Skulle användas för gaming men kom aldrig till användning riktigt då jag inte haft tid att gejma mer än några timmar senaste halvåret..
Garanti ca 1.5 år kvar

----------------------

Har mängder med bra marknadsreferenser här på forumet där jag sålt varor för över 100k sek under åren, med över 100 annonser här på sweclockers.
Kontakta mig om ni vill ha referenser (finns även mängder med enbart positiva marknadsreferenser i tråden). Fråga om ni undrar mer.

-----------------------

Kvitto och orginalkartongen finns kvar. Finns att hämta i GBG men kan också fraktas. Föredrar face2face affär dock och prioriterar det över en hundring eller så högre bud...

BUD från 1000kr . Avslutar så fort jag är nöjd och affär kan genomföras..
Köp Nu på 1500kr.

Har även ett Logitech Craft och en unifi AP Longrange som ska slängas ut på annonser inom kort.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Hej

Finns handledsstöd?

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

@zeleni: Detta tangentbord kommer inte med handledsstöd så nej. Men skulle ärligt talat inte rekommendera ett. Det är så låg profil att händerna vilar bäst på skrivbordet tycker jag. Såvida man inte skulle ha ett lågprofil handledsstöd också men det har jag inte testat.

Flera av reviewsen jag sett om detta tangentbord säger detsamma.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

@Nima2001: Hej Nima

Är detta den trådlösa versionen? Lightspeed?

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

@Aeig: Jajamen. G915 är den trådlösa versionen.
Det är denna:
https://www.komplett.se/product/1136097/gaming/spelutrustning...

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Har även ett Logitech Craft och en unifi AP Longrange som ska slängas ut på annonser inom kort.

Är det AC-varianten eller den äldre 802.11n-varianten?

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

@blunden: hum... Ingen aning faktiskt. Visste inte att det fanns olika. SKa kolla imorgon. Men jag köpte den för ca 1 år sedan om det ger någon ledtråd..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

@blunden: hum... Ingen aning faktiskt. Visste inte att det fanns olika. SKa kolla imorgon. Men jag köpte den för ca 1 år sedan om det ger någon ledtråd..

Ja, det finns flera olika och ännu en omgång nyare varianter på gång med Wi-Fi 6 börjar dyka upp i deras Early Access-butik. Om du köpte den ny för 1 år sedan så är det sannolikt AC-varianten, precis den jag för tillfället söker ytterligare ett exemplar av. Du kan enkelt se vilket modell det är på baksidan av enheten. Det var en annan annons uppe för några dagar sedan där jag hade högsta budet, men säljaren valde att sälja till en annan köpare som kunde hämta upp den istället.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

@Nima2001: Jag vill gärna lägga ett bud på 1000 kr + frakt

Följer det med en lightspeed adapter som man sätter in på USB?

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Ja, det finns flera olika och ännu en omgång nyare varianter på gång med Wi-Fi 6 börjar dyka upp i deras Early Access-butik. Om du köpte den ny för 1 år sedan så är det sannolikt AC-varianten, precis den jag för tillfället söker ytterligare ett exemplar av. Du kan enkelt se vilket modell det är på baksidan av enheten.

jaja självklart kommer wifi6 modellerna av allt med tiden. Är nog ändå en bit bort för dom flesta då alla clienter ska stödja det med.
Oavsett så är jag säker på att det är AC modellen. Ska dubbelkolla imorgon, vill inte gå in i sovrummet och böka nu.

Skrivet av Aeig:

@Nima2001: Jag vill gärna lägga ett bud på 1000 kr + frakt

Följer det med en lightspeed adapter som man sätter in på USB?

Mvh

Allting som kom med tillkommer! Jag har i stort sett öppnat den, använt den några få spelsessioner i början, sen packat ner allt i orginalkartongen och stoppat undan.
Så.. svar: Ja

Har även fått ett bud på 1000kr på upphämtning i PM.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

@Nima2001: Lägger bud på 1100 kr + frakt då

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

jaja självklart kommer wifi6 modellerna av allt med tiden. Är nog ändå en bit bort för dom flesta då alla clienter ska stödja det med.
Oavsett så är jag säker på att det är AC modellen. Ska dubbelkolla imorgon, vill inte gå in i sovrummet och böka nu.

Fullt förståeligt.

Jag skickade dig ett PM för att inte fortsätta diskutera off-topic-saker i din budgivningstråd.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

@Aeig: Noterat

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Är det ditt tangentbord på bilden? dvs Amerikansk ANSI layout?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DGS:

Är det ditt tangentbord på bilden? dvs Amerikansk ANSI layout?

Nej någon random bild från nätet.
Det är köpt på Inet så nordisk layout som det ska vara givetvis.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

1200+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeleni:

Hej

Finns handledsstöd?

Skrivet av Aeig:

@Nima2001: Lägger bud på 1100 kr + frakt då

Mvh

Skrivet av DGS:

Är det ditt tangentbord på bilden? dvs Amerikansk ANSI layout?

Skrivet av 228Shablagoo:

1200+frakt

Avslutar 20.00 ikväll.
Har ett bud till på 1200 + frakt i PM. Har bett honom lägga budet i tråden men inte svarat än. Bud i tråden går först.
Sätter köp nu på 1400 istället, den som lägger det vinner direkt.

Edit: lägsta bud jag accepterar är 1300 dock. Annars behåller jag den. Det är ca 1k SEK billigare än nypris och den har ca 1.5 år garanti kvar och är i stort sätt splitter ny. Känns väldigt rimligt.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

@Nima2001: Jag tar det för överenskommet pris!

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Såld till @Aeig för köp-nu pris i PM

Visa signatur

Citera för svar!