Geforce GTX 1080Ti Founders Ed, Macbook Pro Early 2015

Permalänk

Geforce GTX 1080Ti Founders Ed, Macbook Pro Early 2015

Säljer nu mitt 1080ti för ett fast pris på 4200kr, köpte det på sweclockers och det är sparsamt använt. Anledningen till jag säljer är att jag spelar lätta spel och ibland lite krävande spel så det är inte värt att ha ett så kraftfullt grafikkort har även orginalkartong någonstans så det går att frakta. Går även att nergradera (Har ett Shift Air chassi så man kan inte få en bra bild på grafikkortet)

Sedan har jag en Macbook Pro Early 2015 som jag har köpt på tradera för någon månad sen men jag kommer behöva windows dator då jag ska plugga IT-säkerhet och då är det bara linux och windows. Skulle ni ha en laptop i samma kaliber och ni vill byta så är det bara att höra av sig

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

probook 640 g4 14 tum bärbar dator
i5-8250u upp till 3,4ghz
8gb ddr4
256gb ssd
Baklyst tangentbord
Hp care garanti kvar
Full HD
Plus msi 980 ti 6 gb

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem

ZOTAC GeForce GTX 980 Ti 6GB AMP+2100 mot 1080ti hoppas det skulle vara intressant

Permalänk
Medlem

Om du trivs med Macbooken kan du ju altid installera Windows och/eller Linux på den via Bootcamp? 🙂

Visa signatur

NZXT H1 | Sapphire RX 5600XT PULSE | AMD Ryzen 5 3600 | ASUS Strix X470-I | 16gb Crucial Ballistix RGB @3600MHz | Kingston A2000 500gb | Samsung 860 Evo 500gb| Samsung 840 Evo 250gb | Philips E-line 27" 1440p @75Hz

Permalänk
Medlem

EVGA GeForce GTX 1070 SC Gaming ACX 3.0 HDMI 3xDP 8GB och pengar mellan om det finns något intresse.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Skrivet av sebbeharry:

EVGA GeForce GTX 1070 SC Gaming ACX 3.0 HDMI 3xDP 8GB och pengar mellan om det finns något intresse.

Hur mycket pengar ger du mellan?

Permalänk
Skrivet av JoL_:

Om du trivs med Macbooken kan du ju altid installera Windows och/eller Linux på den via Bootcamp? 🙂

Gillade inte MacOS så mycket så har hellre windows :/

Permalänk
Skrivet av Tyver:

ZOTAC GeForce GTX 980 Ti 6GB AMP+2100 mot 1080ti hoppas det skulle vara intressant

Tyvärr

Permalänk
Medlem
Skrivet av OozySHADOW:

Gillade inte MacOS så mycket så har hellre windows :/

Tänkte mer om du trivdes med själva datorn, typ design och tangentbord m.m så kan du ju alltid installera windows eller linux och skippa macOS 🙂

Menmen, nu lämnar jag tråden till dess egentliga syfte!

Visa signatur

NZXT H1 | Sapphire RX 5600XT PULSE | AMD Ryzen 5 3600 | ASUS Strix X470-I | 16gb Crucial Ballistix RGB @3600MHz | Kingston A2000 500gb | Samsung 860 Evo 500gb| Samsung 840 Evo 250gb | Philips E-line 27" 1440p @75Hz

Permalänk
Medlem

Som jag skrev i PM tar jag 1080 för 4200kr om du har möjlighet att ta bilder på själva kortet, frakta samt bekräfta att det inte har coil-whine.

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Vad vill du ha för datorn?

Permalänk
Skrivet av Curemylife:

Som jag skrev i PM tar jag 1080 för 4200kr om du har möjlighet att ta bilder på själva kortet, frakta samt bekräfta att det inte har coil-whine.

PM

Permalänk
Skrivet av CooingPendulum:

Vad vill du ha för datorn?

5000

Permalänk
Medlem

@OozySHADOW: Ser inte att jag har något PM tyvärr, Kollar du att det blev skickat?

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk

Macbook såld. Kortet finns kvar!